5 неща, които трябва да направите, след стартиране на уебсайтa

   Новият ви уебсайт е готов ... какво сега? Стартирането на сайт е огромно постижение, което може да направи чудеса за вашия бизнес - може да установи привлекателна идентичност на марката, да подобри доверието, да създаде положително възприятие за вашия бизнес и да изпревари конкуренцията.

След като имате нов уебсайт, трябва да намерите начини да привлечете хората към него, защото колкото и страхотен да е той, ако никой не го вижда, това не може да помогне на вашия бизнес.

Ето какво трябва да включите в списъка си със задачи веднага щом новият ви уебсайт стартира и работи.

Наличието на висококачествено съдържание на вашия уеб сайт, независимо дали е с фирмен блог, новинарски съобщения или събития, може да повиши ранга ви в Google, да помогне за генерирането на входящ трафик към сайта и да увеличите потенциалните клиенти.

Започнете с одит на съдържанието, направите цялостна инвентаризация, за да определите какво съдържание трябва да се актуализира и идентифицирайте възможностите за създаване на ново съдържание. След това разработете стратегия за съдържание, базирана на вашите бизнес цели.

Социалните медии могат да бъдат отличен инструмент за свързване с вашите клиенти и връщането им към вашия уебсайт и сега, след като имате уебсайт, с който можете да се гордеете, е време да активирате акаунтите си.

Първо направете пълен одит на социалните медии, за да ви даде изчерпателен преглед на всички ваши маркетингови усилия. Погледнете кои платформи за социални медии са били най-успешни по отношение на ангажираност и реализации и за всеки канал определете колко последователи имате, колко често сте публикували, какви видове социални публикации сте използвали и кои са били най-популярните сред последователите ви. След това разгледайте демографските данни и интересите на вашата клиентска база, целева аудитория, персони на купувача и използвайте тази информация, за да решите на кои платформи за социални медии има ефективност да бъде вашият бизнес.

След като изберете платформите за социални медии, които са най-тясно съобразени с вашите бизнес цели, създайте график за публикуване и редакционен календар, и започнете да създавате социални публикации, които изразяват имиджа на вашата марка и ангажират последователите ви. 

Привличането на хора към вашия уебсайт чрез органично търсене и трафик в социални медии може да бъде трудно и бавно, но има по - пряк път, и това е дигиталната реклама.

Всъщност цифровите реклами - като реклами с плащане на кликване (PPC), дисплейни реклами и реклама в социалните медии - стана толкова успешна, че сега бизнесът харчи повече за тях, отколкото за телевизионни, печатни и радио реклами, взети заедно.

Преди да започнете да използвате какъвто и да е вид дигитална реклама, трябва да установите какви са вашите цели. Търсите ли познаване на марката? Нарастване на продажбите? Генериране на нови клиенти? Отговорът ще диктува кой тип цифрова реклама да се използва.

Ако използвате призив за действие в рекламите си, не забравяйте да създадете убедителна целева страница, за да накарате потенциалните клиенти да предприемат желаното действие.

Имейлът е един от най-добрите начини за бизнеса да достигне до клиентите.

Той не само има огромна потребителска база , но е лесен и достъпен за използване, и предлага отлична възвръщаемост на инвестициите.

Ако все още нямате силна колекция от имейли на клиенти, започнете с изграждането на вашия имейл списък. След като имате валидни имейл адреси, принадлежащи на хора, които проявяват интерес към вашата марка, определете кои типове имейли искате да изпратите.

Опциите включват имейли за добре дошли, за да се представите на новите клиенти, имейл бюлетин, за да кажете на клиентите новостите, имейли, с които да предоставите на клиентите ексклузивни отстъпки или специални сделки.

Използвайте завладяваща тема, която ще накара клиентите да искат да отворят имейла, и определете подходящата честота на изпращане за имейлите ви, така че да ангажирате клиентите си, без да ги претоварвате.

Оптимизирането на сайта ви, за да се намери по-лесно от търсачките, означава да изготвите списък с подходящи ключови думи и да ги добавите обилно в съдържанието на уебсайта си. Този процес обаче става по - сложен. Хората използват нови начини за търсене и търсачките са станали много по-добри в разбирането на това, което търсещите търсят. За да сте сигурни, че съдържанието на уебсайта ви се показва на челните резултати в търсенето, не забравяйте да оптимизирате съдържанието на уебсайта си за локално търсене , търсене на изображения и гласово търсене.

 

Ние можем да приложим изброените стъпки и да изградим вашия успешен бизнес!

 

Препоръчваме още:

Какви са SEO ползите за бизнеса Какви са SEO ползите за бизнеса Прочети повече
7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес 7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес Прочети повече
5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес 5 причини, поради които онлайн магазинът е толкова важен за Вашия бизнес Прочети повече
нагоре