5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание

   Златното правило, което винаги трябва да спазвате, е: вашето съдържание е толкова добро, колкото усилията, които полагате за създаването му. Така че, ако искате да постигнете успешна онлайн маркетингова кампания, отдадеността е от съществено значение. Ефективното съдържание говори на онлайн общността и се свързва с тях. Също така показва на потенциалните ви клиенти, че не сте фокусирани единствено върху приходите, и че искате те да имат доверие във вас и вашата фирма. В тази публикация обсъждаме 5-те ключови фактора, които трябва да вземете предвид, за да може вашето съдържание да бъде успешно.

  • Качество

Качественото съдържание е много повече от примамлива модна дума за търговците. Това е един от факторите, които търсачките като Google използват, за да определят класирането ви, така че е наложително съдържанието вида бъде качествено. Граматически и пунктуационни грешки не са примамливи в дигиталната ера, но ще се изненадате колко често се появяват.

И така, какво се счита за качествено съдържание? Най-лесният начин съдържанието ви да се счита за добро от Google, е да се уверите, че то ефективно отговаря на потребителското търсене. Въвеждането на одит за вашето съдържание е чудесен начин да гарантирате, че съобщението ви е последователно, ключовите думи и теми са насочени към подходящата аудитория и така качеството е запазено.

Сайтове с неподходящо, нискокачествено съдържание ще понесат последствията и ще бъдат понижени в класацията.

  • Мощни заглавия

Важно е да установите преобладаващата си целева аудитория и да проучите за какво пишат вашите конкуренти. По този начин можете да създавате съдържание по теми, които да резонират с правилните хора.

След като обмислите идеите си, вие също трябва да направите заглавията си целенасочени и възможно най-ангажиращи. Оптимизирайте съдържанието си, като се уверите, че винаги включвате подходящи ключови думи и фрази в заглавията си.

Ето няколко полезни съвета за писане на заглавия:

  1. Трябва да знаете към кого насочвате съдържанието

  2. Оптимизирайте за ключови думи и фрази

  3. Представете решение на някакъв проблем

  4. Включете статистика и / или цифри, за да привлечете вниманието на читателите

  • Полезно съдържание

Поставете се на мястото на вашата публика. Какво искат да прочетат те? Опознайте ги и скоро ще откриете какво съдържание ги привлича най-много. След това можете да създадете персонализирани и насочени онлайн кампании за желаната аудитория.

Няма тайна формула, с която да направите съдържанието си за споделяне, но чудесното начало е да го направите полезно. Съдържание, което е от полза за крайния потребител, има по-голям шанс да бъде споделено онлайн и да придобие качествени връзки.

Примери за полезно съдържание включват:

- Инфографика

- Видеоклипове

- Интерактивно съдържание като викторини, анкети

- Потребителски ръководства

- Списък на публикациите във формат

  • Креативност

Съдържанието, ръководено от продажби, може да има обратен ефект, като оказва твърде голям натиск върху вашите читатели. Вместо това трябва да образоваме и забавляваме чрез качествено, креативно и вдъхновяващо съдържание.

Така че бъдете креативни. Не разчитайте на вашия изпитан метод.

Възползвайте се максимално от предстоящи събития и актуални новини, за да се свържете с вашата аудитория си.

  • Честота

С повече от половината свят сега в социалните медии и 4,54 милиарда души по света, които използват интернет, никога не е било по-важно да поддържате активност онлайн в различни канали. Това ще спомогне за повишаване на осведомеността за марката и трафика, а също така ще подобри класирането и реализациите ви в дългосрочен план.

И така, колко често трябва да публикувате в социалните медии? Ами всичко е свързано с баланса. Ако е твърде малко вашата аудитория скоро ще забрави за вас, а прекалено рискувате да се натрапвате и да получите нехаресване, непроследяване или дори блокиране. Ключът е да се предскаже, измери и след това да се повтори. Като общо правило трябва да публикувате, когато имате качествено съдържание за споделяне, но за да улесните нещата малко по-лесно, ето кратки насоки, които ще ви помогнат да започнете:

- Instagram: 1-2 поста на ден е добър ориентир. Не отивайте над 3 обаче!

- Twitter: около 15 публикации на ден

- Facebook: веднъж на ден, определено не повече от два

- Pinterest: опитайте да се насочете към около 11 постове на ден

- LinkedIn: стремете се поне 1 път на ден или поне 2 пъти на седмица

Изчерпателен маркетингов план може да ви помогне да се насочите към ключовите области, които сте идентифицирали да пишете.

Въпреки това, имайте предвид, че не винаги трябва да се придържате към първоначалния си план. Ако установите, че даден маркетингов метод или тип съдържание се представя по-добре от другите, може би е време да преоцените подхода си. Планът ви трябва да бъде плавен, за да можете да се адаптирате към нови идеи за съдържание.

За повече информация относно формирането на маркетингово съдържание, можете да се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Прочети повече
7  стъпки към стратегия за растеж. 7 стъпки към стратегия за растеж. Прочети повече
Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Прочети повече
нагоре