5 информативни метрики, които трябва да се проследяват в онлайн маркетинга

   Колко търговци и собственици на фирми използват своите аналитични данни, за да взимат значими, въздействащи маркетингови решения? Реалността е, че сме толкова свикнали да имаме достъп до този вид ценна информация и сме склонни да пренебрегваме факта, че трябва да правим промени в нашите маркетингови усилия въз основа на това, което виждаме, за да постигнем желаните резултати. Нека разгледаме най - важните маркетингови метрики и да поговорим за тяхмалко по-подробно.

  • Канали за придобиване

Внимателно ли сте проследили какъв е трафикът от различни източници на вашия уебсайт? Прекарва ли много време вашият социален трафик на вашия сайт, но конвертира с ниска скорост? Може би платеният ви трафик има висок процент на отпадане, но необичайно висок процент на конверсия? Идентифицирането на тези модели и тяхното хипотезиране е чудесен начин да намалите разходите си за потенциален клиент и да разпределите бюджета за правилните маркетингови канали.

  • Подпомогнати конверсии

Как някой взаимодейства с вашия уебсайт? Най-често срещаният отговор е, че потребителят извършва търсене или кликва върху реклама, стига до сайта и попълва формуляр. Реалността е, че са необходими множество допирни точки, преди някой да конвертира, особено ако това е онлайн продажба. Те могат първо да намерят вашия сайт чрез реклама в мрежата за търсене, след това да прочетат сравнения и отзиви и да се върнат на вашия сайт чрез препратка. Или може да видят реклама за ремаркетинг в мобилно приложение и да се върнат на уебсайта, за да извършат покупка. Ако използвате Attribution с последно кликване, тогава продажбата се приписва на крайното посещение, но действително пътуването е далеч по-сложно. Не всеки потребител взима бързи решения!

  • Закъснение във времето

Като маркетолог, това което трябва да знаете, е че може да минало много време, когато някой, който е посетил сайта ви, се е превърнал в клиент. Колкото по-голям е ангажиментът, толкова по-дълъг може да бъде периодът, в който потенциалният клиент може да вземе решение. Разбирането на това ще ви позволи да внедрите креативни начини за съкращаване на този период - помислете за ремаркетинг, социални реклами и автоматизация на маркетинга. Всичко това може да увеличи допирните точки, които клиентът има с вашата марка, и по този начин е по-вероятно да закупи за по-кратко време. Има и друг важен момент, който трябва да имате предвид. Ако знаете, че на потребителите ви им отнема 10, 20 или 30 дни, за да конвертират, внимавайте да не анализирате данни в рамките на твърде кратък период от време. Може да се наложи да увеличите периода от време, за да получите истинско отражение на потребителския път.

  • Мобилност

Смятам, че толкова много собственици на бизнеса подценяват въздействието на мобилния си трафик. Те разглеждат уебсайта си само на работния си плот и правят подсъзнателното предположение, че клиентите им правят същото - това е огромна грешка! Смята се, че близо 60% от търсенията вече се извършват на мобилно устройство. Често срещано поведение е намирането и проучването на продукт или услуга на мобилно устройство и след това преместването на настолно устройство, за да се завърши покупката. Потребителите дори ще посетят физически магазин, за да вземат решение за марката, модела на продукта или размера, който ще закупят, и след това ще търсят на смартфона си изгодни оферти. Така че разбирането как мобилните потребители взаимодействат с вашия сайт е от съществено значение за вашия бизнес успех.

  • Целеви страници

Ако използвате някаква форма на маркетинг с плащане за клик, обърнете внимание на целевите си страници, към които изпращате рекламния си трафик. Като разгледате как хората влизат във вашия сайт и какво разглеждат там, можете да коригирате съдържанието и оформлението на страниците с ниска ефективност, за да ги приведете по-близо до страниците, които конвертират. Обърнете внимание на страници, които носят голямо количество трафик. Ако този трафик се променя, преобразявайте страниците си!

Проследяването на тези показатели ще разшири разбирането ви за това как клиентите взаимодействат с уебсайта ви и ще ви позволи да вземате маркетингови решения.

 

Трябват ви разяснения?

Свържете се с нас!

Препоръчваме още:

5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание 5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание Прочети повече
Какви са SEO ползите за бизнеса Какви са SEO ползите за бизнеса Прочети повече
9 начина, с които да увеличите запазените часове във вашия салон за красота 9 начина, с които да увеличите запазените часове във вашия салон за красота Прочети повече
нагоре