4 SEO съвета, за повишаване на вашето развитие.

Търсите ли сигурен начин да развиете бизнеса си през 2021 г.? Ако е така, оптимизацията на търсачките или SEO е отлична стратегия, която може да ви донесе значителни резултати за вашата марка. По същество SEO е процесът за получаване на вашия сайт да се класира в търсачките като Google за избраните ключови думи.Когато уебсайтът на вашия бизнес е оптимизиран правилно, има по-голям шанс потребителите да намерят вашия онлайн магазин, докато небрежно сърфират в интернет. Ако повече хора видят вашия сайт, ще имате допълнителни възможности за генериране на продажби, трафик и абонаменти.Ще разгледаме няколко съвета за SEO, които трябва да имате предвид, ако искате да видите как вашата компания процъфтява. Нашата цел е да ви предоставим полезна информация, която можете да внедрите на вашия уебсайт. Нека започнем, като ви покажем как разбирането на потребителските намерения може да ви помогне да се изкачите в класацията.

 

Главно потребителско намерение!

Потребителско намерение, наричано още намерение за търсене, е фраза, която описва причината, поради която човек въвежда конкретна заявка в Google. Всеки бизнес и потребител има малко по-различна цел, така че разбирането на намеренията е един от най-бързите начини да подобрите класацията си за търсене.Помислете за това по този начин; по-лесно е да се класирате по избраните ключови думи, ако разбирате защо потребителите въвеждат тези думи на първо място.Ако можете да анализирате намерението за търсене, можете да създадете съдържание, което отговаря на нуждите на посетителите ви. Следователно потребителите могат да намерят търсената информация и ще започнат да се доверяват на вашия бизнес.Можете да увеличите SEO класирането си, като разберете как хората намират вашия сайт. Google Analytics дава на собствениците на бизнес тона полезна информация, включително фрази за търсене, които потребителите въвеждат, преди да кацнат на вашия сайт. Ако искате да видите как хората намират вашия уебсайт, проверете раздела „Search Console“, който е достъпен във вашия акаунт в Google Analytics.Проверете ключовите думи, които потребителите въвеждат, за да намерят вашата марка и помислете за уникални начини за създаване на съдържание около тяхната заявка за търсене. Колкото по-полезно съдържание пишете по конкретна тема, толкова по-лесно е за Google да определи намерението на вашия сайт. Когато Google знае основната тема на вашия блог, те могат по-лесно да съчетаят съдържанието на вашата компания с намерението на търсещите.

 

Подобрете оптимизацията за гласово търсене!

След това нека поговорим за силата на гласовото търсене. Смята се, че приблизително половината от всички търсения ще се случат с гласово активирано устройство до началото на годината, като Alexa на Amazon или Siri на Apple.Може да се изненадате да научите, че 30% от хората с интелигентни високоговорители са използвали устройството си за проучване на продукт или услуга. С други думи, потребителите използват своите гласови устройства, за да търсят компании точно като вашата.Оптимизирането за гласово търсене означава, че повече потребители ще намерят вашата компания, докато сърфират, дори ако не гледат директно към екран. Има няколко начина да подобрите видимостта си чрез подобряване на гласовото търсене.Най-добрият начин да се изкачите в редиците е да добавите нови ключови думи към вашия избор на думи за търсене. Хората често говорят в устройствата и казват неща, които иначе не биха могли да въведат. Разбирането на намерението на тези потребители и създаването на съдържание, което отговаря на техните нужди, ще гарантира, че те ще намерят вашия сайт и ще останат ангажирани за по-дълго време.Възможно е да подобрите драстично трафика на гласовото си търсене, като създадете ново съдържание за вашия блог. Предлагаме да обработвате често задавани въпроси в общ смисъл и след това отново като отделни публикации в блога. Сега имате два шанса да се появи в резултатите, ако някой използва своя интелигентен високоговорител, за да търси една от вашите ключови думи.

 

Фина настройка на основните уеб важности!

Според Google основните мрежови показатели ще окажат значително влияние върху търсенето през май 2021 г. Ако сте като много хора, може би се чудите: „Какво точно представляват?"Най-просто казано, има три основни елемента, които Google разглежда, когато анализира опита на страницата. Тези стойности включват:

  • Време за зареждане на страница
  • Интерактивност
  • Визуална стабилност

Вярно е, че тези три фактора играят съществена роля в опита, който потребителите имат на вашия уебсайт. Ако искате да увеличите класирането си през следващата година, предлагаме да прецизирате и трите от тези елементи на вашия уебсайт.Неща като време за зареждане могат да окажат значително влияние върху трафика, което се отразява на степента на отпадане. Ако имате необичайно висока степен на отпадане, вашето съдържание ще бъде изтласкано надолу в класацията за търсене. Тъй като 53% от потребителите ще напуснат уебсайт, ако зареждането отнема 3 секунди или повече, препоръчително е всяка страница да се зареди за 2 секунди или по-малко.Можете също така да подобрите визуалната си стабилност, като опростите дизайна си на място. Потребителите бързо ще напуснат уебсайт, ако се случва твърде много наведнъж. Най-добрият начин да задържите хората на вашия сайт е да използвате опростен дизайн, пълен с ценна информация.

 

Разнообразете съдържанието и възможностите за ангажиране!

И накрая, искаме да поговорим за разнообразяване на вашето съдържание  и възможности за ангажиране. Потребителите се ангажират с марки като никога досега, но от нас зависи да предприемем стъпките, необходими за преодоляване на пропастта. Създаването на разнообразно съдържание и нови възможности за взаимодействия означава, че потребителите ще имат причина да останат на вашия сайт по-дълго, което пряко влияе върху SEO.Що се отнася до смесването на вашето съдържание, медиите, които използвате, могат да направят голяма разлика. Огромните 43% от потребителите искат повече видео съдържание, така че много собственици на бизнес и маркетингови екипи са се насочили към визуално съдържание в блога. Не се притеснявайте; все още можете да се класирате за тези публикации, като оптимизирате страницата и включите богати на ключови думи субтитри.Резултатите показват, че видеосъдържанието може да ви помогне да получите повече трафик и да подобрите класирането във всички маркетингови платформи. Например, повече собственици на фирми добавят видеоклипове към своите целеви страници. Тази проста стратегия води до 80% повече реализации, защото е по-лесна за смилане и предлага нови начини за взаимодействие с вашата компания.Ако искате да смесите възможностите си за ангажираност, помислете за добавяне на нови начини за ангажиране на вашия уебсайт. Например можете да включите вашата емисия в социалните медии в страничната лента. Повечето хора не желаят да се стараят да си взаимодействат с марка. Ако обаче създадете бърз и завладяващ начин за ангажиране, някои хора ще ви отговорят на вашата оферта.

 

Финални мисли

Всички взаимодействия, които споменахме днес, може да звучат малко в контекста. Истината е, че SEO има много движещи се части. Трябва да имате предвид всички привидно малки елементи, когато създавате съдържание и оптимизирате уебсайта си. Сега знаете някои от най-бързите и ефективни начини да се изкачите през Google и да достигнете до целевата си аудитория.

Препоръчваме още:

CRM революцията в 3 ключови тенденции ! CRM революцията в 3 ключови тенденции ! Прочети повече
4 причини, поради които намалява вашето местно търсене 4 причини, поради които намалява вашето местно търсене Прочети повече
8 съвета за навлизане на нов бизнес в мобилния маркетинг 8 съвета за навлизане на нов бизнес в мобилния маркетинг Прочети повече
нагоре