3 тенденции в дигиталния маркетинг, които не можете да игнорирате през 2021 г.

1. Изкуствен интелект

Ако още не сте го осъзнали, 2020 може да е годината, в която много хора се събуждат за господството на изкуствения интелект (ИИ). Със сигурност ще бъде в основата на глобалния бизнес и индустрия в бъдеще - и вече поема много прости работни места.Например Microsoft и Uber използват роботи Knightscope K5, за да „патрулират“ паркинги и големи открити площи, за да прогнозират и предотвратяват престъпления. Много брандове вече използват технология за чат ботове, включително марката rideshare Lyft. Можете да заявите пътуване от Lyft чрез чат (Facebook Messenger и Slack) или глас (Amazon Echo) и техният чатбот ще ви уведоми текущото местоположение на вашия шофьор:
Пътниците могат да използват приложението, за да изберат вида на пътуването, да направят заявка, да проследят местоположението на колата, да изпратят на приятели прогноза за времето на пристигането си и да направят плащане.

 

2. Програмирана реклама

Програмирана реклама означава използване на AI за автоматизиране на закупуването на реклами, така че да можете да насочвате към по-конкретни аудитории. Наддаването в реално време например е вид програмно закупуване на реклама. Тази автоматизация е много по-ефективна и бърза, което означава по-високи конверсии и по-ниски разходи за придобиване на клиенти.То променя облика на дигиталната реклама толкова бързо, че според eMarketer 86,2% от цифровите дисплейни реклами в САЩ ще бъдат програмни до 2020 г.

 

3. Chatbots

Chatbots ще продължат да бъдат важна част от дигиталния маркетинг през 2021 г. Тази технология, базирана на AI, използва незабавни съобщения за чат в реално време, денем или нощем, с вашите клиенти или посетители на сайта.

Проучванията показват, че:

Chatbots ще захранват 85% от обслужването на клиентите до 2020 г. Най-добрите предимства на чатботовете са 24-часово обслужване (64%), незабавни отговори на запитвания (55%) и отговори на прости въпроси (55%) Много клиенти предпочитат да взаимодействат с чат ботове, тъй като те са отзивчиви 24/7, дават отговори бързо, извиквайте точно цялата си история на покупки и никога не губете търпение. Тези виртуални асистенти предлагат отлично обслужване на клиентите, като отговарят на очакванията на клиентите и автоматизират повтарящи се задачи - което означава, че можете да се съсредоточите върху по-важна работа.

Препоръчваме още:

7 причини вашата стратегия във Facebook да не работи 7 причини вашата стратегия във Facebook да не работи Прочети повече
Build vs Buy: Turnkey решения, или Custom софтуер? Build vs Buy: Turnkey решения, или Custom софтуер? Прочети повече
ТОП 10 Развенчани SEO митове и легенди! ТОП 10 Развенчани SEO митове и легенди! Прочети повече
нагоре