3-те фази на печеливша пазарна стратегия

   Всеки пазар достига до различна аудитория и има различен набор от изисквания за листване. Печеленето на различни пазари изисква тристранен подход от:

  1. Стартира се успешно

  2. Изграждане на печеливша стратегия

  3. Защита на позицията на вашата марка

Независимо дали вашата марка е нова на пазарите или се стреми да разшири своето онлайн присъствие от известно време, тези три фази ще ви помогнат да се подготвите за успех в електронната търговия.

  • Стартирайте успешно

Важно е да предприемете правилните стъпки, за да просперирате на нов пазар. От подготовката на вашата търговска мрежа до осигуряването на точност на емисиите с данни, трябва да обърнете внимание на няколко основни елемента от самото начало:

  1. Регистрирайте вашата марка. Това е първата стъпка, за да гарантирате, че потребителите получават точна информация за вашите продукти. Започнете, като се регистрирате в програми за проверка и регистрация на марки за по-голям контрол върху вашите обяви.

  2. Обърнете се към вашата търговска мрежа.

  3. Изпълнете изискванията за емисия на данни. Всеки пазар има своя собствена уникална структура. За да се съобразите с изискванията, от съществено значение е да трансформирате данните си, за да отговарят на спецификациите на всяка отделна дестинация.

  4. Разрешаване на грешки в списъка. Потребителите очакват положително изживяване с вашата марка, независимо на кой пазар се регистрирате. Но грешките в списъка могат да накарат продуктите да се показват неправилно - или изобщо да не се показват. Система, която отбелязва и разрешава грешки, ще поддържа вашите обяви достъпни и видими във всяка динамична среда за онлайн продажби.

  • Изградете печеливша стратегия

Сега, когато сте готови и работите, е време да спечелите на пазара и да се откроите от конкуренцията. Това изисква пълна видимост на конкуренцията, присъстваща в основните канали, за да се разбере как другите продавачи промотират и позиционират своите продукти. Един от най-важните фактори в конкуренцията на пазара е цената. И все пак за марките е трудно да ценят конкурентно, като същевременно защитават мрежите за търговия на дребно. За да ви помогнат, автоматизираните преоценки ви позволяват да задавате параметри около ценовите стойности, като същевременно предотвратявате потенциала за подбиване на списъците на търговците на дребно. Печелившата пазарна стратегия също изисква увеличаване на видимостта на продукта, чрез реклама.

  • Защитавайте позицията си

След като процъфтявате на пазара, важно е да защитавате позицията си с бдителност. Един от най-добрите начини да направите това, е чрез сравнителен анализ. Това ви позволява да използвате данните, които събирате от онлайн каналите за разпространение, за да подобрите процесите си, да укрепите връзките с търговците на дребно и да увеличите приходите. Помислете за мониторинг на категории като:

  1. Асортимент и наличност, за да се гарантира, че продуктите се продават там, където трябва да бъдат

  2. Цени и промоции , за да разберете динамиката на ценообразуването във вашата мрежа от онлайн търговци на дребно

  3. Търсене и дигитален рафт, за да гарантирате, че клиентите намират вашите продукти навсякъде, където се продават

  4. Съдържание и рецензии , за да покажете марката си по най-добрия начин

 

Придържайте се към изброените фази, за да имате онлайн успешна пазарна стратегия!

Препоръчваме още:

9 ключови предимства на дистанционната работа за работодателите 9 ключови предимства на дистанционната работа за работодателите Прочети повече
Как безплатните приложения правят пари Как безплатните приложения правят пари Прочети повече
Топ 10 функции, които трябва да включва вашата система за управление на паркинг Топ 10 функции, които трябва да включва вашата система за управление на паркинг Прочети повече
нагоре