3 от най-добрите SEO практики за мебелен магазин, които да използвате

   Когато управлявате магазин за мебели, за да се конкурирате на днешния забързан пазар, трябва да имате функционален уебсайт, към който да увеличите трафика с оптимизация за търсачки (SEO). Вероятно сте чували термина и преди, но SEO е набор от различни процеси, които можете да използвате, за да получите по-добра видимост и да се „класирате по - напред“ в търсачките. SEO трябва да се изгради:

- на страницата

- извън страницата

SEO на страницата

Уебсайтът на вашия магазин за мебели е първото впечатление на посетителя за бизнеса ви. Дизайнът, функционалността и навигацията на вашия сайт влияят върху това дали потенциалният клиент отделя време да научи повече за вашата компания. Препоръчва се изграждането на информативен, лесен за четене текст, лесни за четене URL адреси, информативни тагове за заглавие и полезни изображения.

SEO извън страницата

SEO извън страницата включва фактори, които не можете да промените на страницата си. Този вид SEO изисква да показвате на други уебсайтове, че знаете сте компетентни, за да ви архивират и потвърдят информацията ви. Това одобрение най-често идва под формата на връзка. Процесът на получаване на тези връзки е един от основните принципи на SEO, наречен „изграждане на връзки“. Като цяло идеята е да създадете информативно и полезно съдържание на вашия сайт, а след това други сайтове да водят към него. Когато това се случи, Google забелязват, че сте надежден източник на информация и ще се класирате на началните страници от в търсачката.

Нека да ви представим кои са 3 - те най - добри SEO практики за вашия мебелен магазин, които да следвате.

SEO за мебелни магазини ще ви помогне да изградите известност и авторитет. Лесното ви намиране в търсачките, ще увеличи посещенията на потенциални клиенти в уебсайта ви, като така ще се повишат продажбите.

Това са думи, които хората използват, за да намерят вашия бизнес. Когато започнете да ги използвате на вашия сайт, вие използвате същия език като вашите потенциални клиенти и това им помага да ви намерят. Въпреки че е важно да използвате ключови думи на страниците си, също така е не трябва да прекалявате или да ги натъпквате в текста. Прекаляването с това прави страниците неприятни за четене, което всъщност може да навреди на SEO, вместо да му помогне. Също така е важно да помислите какви ключови думи използвате. Често може да бъде полезно да се съсредоточите върху ключови думи с по дълги словосъчетания, които са по-подробни заявки за търсене. Вместо просто „маса“, можете да напишете "дървена трапезна маса“. Това е ефективен начин, който насочва към определени категории продукти.

Днес блоговете са навсякъде и е важно да създавате и редовно да актуализирате такъв, така че посетителите на сайта и Google да знаят, че сайтът ви е активен. Блоговете също така ви дават възможност да говорите за всичко, което се случва във вашата индустрия, за да сте надежден източник на информация. Блогът също ви позволява да проявите креативност. Може да пишете за всичко, което искате, но да е свързано с мебелната ниша, за да насочите целеви трафик към вашия уебсайт. Блогът е идеалното място за публикуване на допълнително съдържание - от ръководства за това как да се грижим за определени видове мебели, до публикации за „направи си сам“, инструктиращи читателите как да направят подобрения в дома си.

Като цяло, блогването е чудесно допълнение към вашия сайт!

Социалните медии са чудесен начин да поддържате връзка с клиентската си база. Въпреки че не оказват пряко влияние върху SEO, те ви дават възможност да говорите с аудиторията си, да привличате нови посетители, които може да се превърнат в потенциални клиенти. Можете да изберете всички или някои от големите социални платформи, които да използвате, като например facebook, instagram, twitter, уouTube, или pinterest. Най-хубавото в социалните медии е, че улеснява последователите ви да споделят съдържанието, за да могат други хора да го видят. Това помага да насочите повече хора към вашия сайт и дори може да привлече други уебсайтове да се свържат с вас. Социалните медии са невероятно ефективен начин за предлагане на пазара вашия магазин за мебели, като същевременно помагат косвено на SEO. 

 

Искате ли вашия мебелен бизнес да печели повече пари със SEO?

Свържете се с нас!

Препоръчваме още:

5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание 5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание Прочети повече
4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание 4 съвета в избора на теми за маркетинг на съдържание Прочети повече
Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Прочети повече
нагоре