3 ключови тенденции за дигиталнен маркетинг.

Дигиталният маркетинг е индустрия, в която тенденциите се променят ежедневно, което означава, че тези в сектора наистина трябва да бъдат в течение на новото и случващото се.Все повече компании инвестират в дигитален маркетинг; услуга, която става все по-популярна всяка година. Тази година, особено тази година, марките и фирмите се нуждаят от дигитален маркетинг повече от всякога, като много магазини и бизнеси са принудени да се затворят лично и са принудени да предлагат своите услуги и продукти онлайн.

Ето 3 от най-бързо нарастващите тенденции в дигиталния маркетинг, които очакваме да навлязат през 2021 г.:

 

1.Специализирани маркетингови агенции

Поради настоящата ситуация, много фирми за съжаление ще направят членовете на екипа си съкратени. По време на рецесията през 2008 г., за съжаление, много от онези, които бяха съкратени, бяха в отдела по маркетинг и това бяха едни от първите екипи, които бяха съкратени, тъй като бизнесът реши, че маркетингът просто не е важен.Ако това е нещо за сравняване на тази ситуация, тогава ще има по-малко вътрешни маркери и следователно повече фирми ще искат да използват бюджетите си, за да възлагат на специалисти.Вместо да отиват в големи агенции за дигитален маркетинг, те може би ще искат повече агенции, които са специалисти в техния бранш, като козметика, спорт или храна, за да могат да им гарантират знанията и експертизата в своята ниша.Фондационната агенция е пример за агенция, стартирана в средата на пандемията. Те се формираха, след като данните на Google през май 2020 г. показаха огромна промяна в поведението на потребителите онлайн, като тенденциите показват скок в красотата и грижата за кожата, а 70% от потребителите сега казват, че купуват продукти за красота онлайн повече от преди.

 

2.По-малко PR кампании

През последните няколко месеца доказаха, че дадено събитие или ситуация могат да заемат всяка първа страница на вестника, всяка онлайн статия и всяко споменаване в социалните медии и може да има дни (или месеци в случая), в които всеки ден е доста новина тежък ден. В този случай журналистите няма да търсят толкова много кампании от PR специалисти, колкото вече ще имат списък с истории, които биха искали да отразят.Прекарването на твърде много време и пари за дадена кампания може да се обърка, а PR специалистите и маркетинговите специалисти може да използват времето си, за да намерят по-реактивни възможности.

 

3.Повече реклама в социалните медии

Повечето от нас имат повече време за прекарване, което означава повече време за седене на телефони или лаптопи. Тази година имаше много отпадания и съкращения, както и повече безделници, които работят от вкъщи, прекарвайки време в превъртане през социалните медийни платформи.Социалните медии са едно от най-добрите места за реклама и маркетинг на вашата марка или продукт, особено тъй като знаем, че много хора вече са преминали към онлайн пазаруване, вместо да отидат в местните градски центрове.

Препоръчваме още:

4 SEO съвета, за повишаване на вашето развитие. 4 SEO съвета, за повишаване на вашето развитие. Прочети повече
Как да превърнете уебсайта си в машина за генериране на продажби? Как да превърнете уебсайта си в машина за генериране на продажби? Прочети повече
9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти 9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти Прочети повече
нагоре