2 маркетингови фактора, които никога няма да се променят!

Успехът в маркетинга НЕ се е променил!

Правилните пазари получават правилното послание от правилната медия. Простото излъчване на съобщение до милиони чрез социалните медии постига малко за повечето бизнеси. Компании като GoPro и Red Bull са чудесни примери за създатели на марки, които използват вирусни видеоклипове и социални медии, за да се издигнат от неизвестност до слава на пазара, но вашият бизнес вероятно не е подобен на техния. Трябва да бъдете много внимателни, за да моделирате и подражавате на бизнеси, които имат много повече общо с вашия. Вземете например капитала и човешките ресурси. Ако финансирате растежа на бизнеса си от печалбите му или от пари, заети чрез ипотекиране на дома и инвалидната количка на баба ви, вие сте на съвсем различно място от компания, в която се вливат стотици милиони долари рисков капитал и пари от Уолстрийт.Широкото различие между честотата на споделяне и кликване като „споделяне на его“. Тоест изпращачите, които споделят съдържание, което вярват, че ще повиши възприеманата им интелигентност, информиран статус и т.н., независимо дали смятат, че получателите ще го намерят за интересно или не. Общата средна стойност е 3 процента споделяне на съдържание и 24 процента от получателите, щракащи върху споделени връзки.

Има само два полезни съвета:

Първо, работете със строго насочен списък от лидери на мисли, лидери на пазара и влиятелни получатели, за да доставите съдържание с високо съдържание интерес и стойност, които подобряват техния статус, ако са споделени - да ударите или победите лентата от 3 процента, но така че 24 процента от тези получатели, с които са споделени, да са идеални за вас.

Второ, имате нужда от голям обхват на обем, така че 3-те % имат значение. Статистиката за препращането / споделянето на „рецензии“ за продукти и фирми предполага, че тревогата за това - и времето и парите, изразходвани за това - може да се прекали.В лицето на това, което посочихме по-горе можете да докажете, че е важно да включите социалните медии като част от вашия интегриран маркетингов план. Но подхождайте стратегически, със същите принципи на директен отговор и стабилни бизнес принципи, каквито бихте направили във всеки друг медиен канал.

 

Банковите депозити НЕ са се променили !

Не можете да отидете в банката и да депозирате харесвания, прегледи, ретуити, вирусни експлозии, разговори в социални медии или разпознаване на марка. Банкерите са изключително тесногръди. Те дори няма да приемат зеленчуци, отглеждани във вашата градина в двора или биткойн. Те искат реални пари. Трябва да настоявате за едно и също нещо от всички медии. Противно на общоприетото схващане, никоя медия не е по-различна. Нито една медия не получава пропуск, защото е различна. Не се заблуждавайте. Бъдете отворени, креативни и опортюнистични, но винаги внимателно следете долната линия. Опортюнизмът и скептицизмът не се изключват взаимно. Те могат и трябва да работят съвместно, като партньори. Подходете към социалните медии по този начин и ще избегнете изгарянето.

Препоръчваме още:

6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия 6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия Прочети повече
Защо вашата марка е важна? Защо вашата марка е важна? Прочети повече
Как да обслужваме клиенти в Twitter? Как да обслужваме клиенти в Twitter? Прочети повече
нагоре