15 съвета за успешно мобилно приложение !

№1. Решаване на проблем !

Всеки успешен продукт решава проблем и задоволява нуждите на потребителя. Що се отнася до мобилната стратегия, най-добре е да мислите широко. Задайте си въпроса какъв проблем ще реши вашето приложение за потребителите и как това може да им помогне да опрости живота им. Важно е да се уверите, че вашето приложение е или оригинално, или подобрява концепцията за конкурентно приложение.Вашето приложение трябва да има усещане за цел и да отговаря на нуждите на вашите потребители. Не губете пари за изграждане на слепи имитации, които не успяват да постигнат успех. Вместо това се стремете да имате ясна визия за това, което възнамерявате да постигнете с приложението си. Ако приложението няма конкретна употреба или предназначение, то в крайна сметка ще бъде без значение за потребителите. Проведете проучване, за да идентифицирате потенциалните точки на болка или пречките пред покупката на вашия клиент. Това ще ви помогне да получите представа за видовете проблеми, които вашето мобилно приложение може да бъде проектирано да разрешава.

 

№2. Фокус върху основна функция !

Най-добрите приложения обикновено правят само едно нещо, но го правят много добре. Простите, фокусирани приложения работят добре, тъй като потребителите не искат излишни функции, претрупващи техния опит. Приложенията, разработени с определен фокус, могат да максимизират ресурсите, за да предоставят безупречно едно нещо, от което потребителите ви най-много се нуждаят.Фокусирайте се върху това, което ви кара първо да създадете приложение. С какво тази идея е уникална от други приложения? Започва с идентифициране и разбиране на стойността на приложението ви, създаване на основно действие и превръщането му в достатъчно убедително за завършване и повторение.Най-успешните приложения са тези, които изпълняват целта си по-добре или по-различно от конкуренцията. Ако потребителите се нуждаят от повече функции, те могат да бъдат добавени към приложението като актуализации в по-нови версии. Тази стратегия ви позволява да пускате страхотно приложение по-бързо и показва, че сте отдадени на непрекъснатото подобряване на приложението си.

 

№3. Осигурете реална стойност !

Важно е да разглеждате приложението си като начин за създаване на уникална стойност. Потребителите са бедни във времето, всичко, което искат, е скорост и удобство. В резултат на това приложението ви трябва да предоставя реална стойност за клиентите на всяка стъпка, за да стимулира и насърчава лоялността. Тази стойност може да дойде в полезност, забавление, удобство или редица други области. Приложение, което може лесно да се използва в различни ситуации с безпроблемни функции, обикновено е най-привлекателно. Важно е да потвърдите идеята за приложението си с изследвания, за да сте сигурни, че тя успешно предоставя стойността, която възнамерявате.

 

№4. Нека бъде лесно !

Потребителският опит играе ключова роля, когато става въпрос за успеха на вашето приложение. Приложенията са природно ориентирани към задачите и се използват за разхвърляне на процесите. Следователно, в случай на мобилни приложения, по-малко е повече. Потребителите жадуват за ефективност, важно е да направите основното си действие второ естество и лесно за дублиране. Приложение, което не е лесно за използване, често води до това, че потребителите го изоставят.Предоставянето на потребителите на път, който да следват и действие, което да се повтори, ще помогне за успеха на приложението. Разработете удобен потребителски интерфейс с опростена навигация въз основа на насоките за проектиране. Каквато и да е функционалността, колкото по-проста е тя, толкова по-добро и успешно ще бъде приложението ви. Помислете за въпроси като:

  • Улеснявате ли живота на потребителя си?
  • Интуитивен ли е потокът на приложението?
  • Могат ли потребителите да разберат как лесно да използват приложението ви без никакви указания?
  • Ще се използват ли тези функции? Уместни ли са?
  • Тези функции улесняват ли приложението ви или са по-сложни?

В крайна сметка приложението трябва да бъде удобно за потребителя, лесно за навигация, както и визуално привлекателно. Ако потребителите трябва да отделят много време, за да научат как да използват приложението ви, преди да извлекат стойност от него, те често ще бъдат загубени. Ако вашето приложение обхваща простота, потребителите няма да имат причина да търсят подобно конкурентно приложение.

 

№5. Разработване за iOS и Android !

Изключително важно за успеха на приложението е стратегията ви да обхваща 2-те най-популярни платформи, iOS и Android. Един ефективен начин да направите това е да внедрите рамка за разработване на приложения на различни платформи. Инструментите за разработка на различни платформи могат да намалят времето и разходите, свързани с разработването на приложения поотделно на двете платформи.

 

№6. Осигурете офлайн функционалност!

Естествено, повечето приложения разчитат на наличието на интернет връзка. Въпреки че интернет е почти достъпен навсякъде, все още е важно приложението ви да работи добре офлайн. Достъпът до функции и съдържание офлайн предоставя значително предимство и ви позволява да продължите да насърчавате положително потребителско изживяване, което е от съществено значение за успеха на приложението.

 

№7. Поддържайте висока производителност!

Ефективността е един от най-големите предиктори за успех на мобилните приложения. Лошата производителност на приложението може да доведе до отрицателно потребителско изживяване, което ще ви струва изтегляния, приходи и възприемане на марката. Измервателното изследване установи, че 80% от потребителите на приложения ще се опитат да използват проблемно, лошо функциониращо приложение 3 пъти или по-малко. Поради тази причина е изключително важно приложението ви да работи безупречно.Приложението трябва постоянно да се представя добре, за да поддържа или подобрява потребителското изживяване. Вашето мобилно приложение трябва да се стартира бързо за първи път и не трябва да карате потребителите да чакат дълго. Също така е важно да сте в течение и да отстранявате грешки, сривове или бавна производителност. Оптимизирайте приложението си за висока производителност и непрекъснато тествайте и тествайте отново приложението си, за да сте сигурни, че работи добре.

 

№8. Тествайте приложението си !

Тестването на вашето приложение на реални потребители преди стартирането е жизненоважно. Потребителите може да не използват приложението ви по същия начин, както сте предвидили. Поради тази причина е изключително важно да се подложите на потребителско тестване, за да разберете как точно потребителите използват приложението ви.По време на по-късен етап от разработването можете да споделите приложението си с по-голяма група потребители за тестване. Получаването на задълбочено разбиране за нуждите на вашите клиенти, контекста на използването на приложението и болезнените точки е от ключово значение за разработването на успешно приложение. Събирането на тези данни може също да помогне да се гарантира, че имате най-ефективния потребителски интерфейс за приложението си.

 

№9. Предложете го безплатно !

За да увеличите шансовете потребителите да изтеглят вашето приложение, направете го безплатно. Всеки обича да изтегля безплатно приложения; това им дава шанс да изпробват това, което предлагате, без никакъв риск. Почти всички приложения позволяват на потребителите да изтеглят безплатно в началото. Въпреки че простото освобождаване на приложението ви няма да гарантира успех, то със сигурност може да увеличи броя на хората, които ще опитат приложението ви. По този начин, увеличаване на шансовете за приложението ви да стане успешно.Това не означава, че не можете да спечелите пари от приложението си или сте принудени да използвате реклами. Предлагането на безплатно основно приложение е ключово за привличането на потребителите и увеличаването на сцеплението. Ако потребителите се радват на вашето приложение и смятат, че то им предлага стойност, мнозина ще се радват да платят за покупки в приложението, за да отключат съдържание, първокласни функции или дори да закупят версия без реклами.

 

№10. Планирайте маркетингова стратегия !

Без значение колко новаторско, рационализирано или безупречно е приложението ви - ако никой не го използва, то няма да бъде успешно. Не правете грешката да започнете маркетинговия си план, след като приложението ви бъде разработено. Солидният маркетингов план ще помогне да се стимулират новите инсталирания на приложението и да се ангажират отново целевите потребители. Важно е да планирате да разпространявате думата по-рано, за да изградите очакване за приложението си, след което направете голям тласък точно преди стартирането.Успешните приложения се популяризират много преди да попаднат в магазина за приложения. Препоръчително е да разделите маркетинговия си план на 3 фази на кампанията: преди стартиране, стартиране и след стартиране. Маркетингът на вашето приложение изисква планиране и използване на редица маркетингови медии и техники. Например, Оптимизацията на App Store е само един от начините да осигурите откриването на вашите приложения сред вашата целева аудитория.

 

№11. Персонализирайте преживяването !

Персонализацията помага да се хуманизира мобилното изживяване, предоставяйки възможност за създаване на уникални лични преживявания на приложения, които стимулират ангажираността и конверсията на марката. Според Epsilion повече от 80% от потребителите очакват персонализирано преживяване с марки, с които си взаимодействат. Потребителите на приложения жадуват за персонализация; където взаимодействията са съобразени с техните предпочитания, местоположение и поведение на използване. Важно е да се използва информация за информация за профила от историята на потребителя за сегментиране и предоставяне на персонализирано съдържание на потребителя. Това от своя страна ще увеличи потребителското изживяване, ангажираността и успеха на вашето приложение.

 

№12. Планирайте текущ ангажимент !

След като вашето мобилно приложение стартира, е важно да планирате как ще продължите да ангажирате потребителите. Помислете как ще изградите ангажираност на потребителите с техники като push известия или съобщения в приложението. Тези известия могат да се използват за лесно напомняне на клиентите за вашите продукти и услуги в оптимално време.В мобилната ера потребителите очакват от бизнеса да разбере предпочитанията си с насочени реклами и съдържание. За успеха на приложението е важно вашето съобщение да е подходящо и персонализирано за вашите потребители. Използвайте анализа на приложенията, за да идентифицирате какво съдържание най-много ангажира потребителите и използвайте това, за да формирате стратегията си за съобщения. Възползвайте се от инструментите за геолокация на мобилни устройства, които ви позволяват да доставяте персонализирани и подходящи съобщения на потребителите въз основа на тяхното местоположение.

 

№13. Осигурете канал за обратна връзка !

Системите за комуникация в приложение са често срещана функция в приложенията с най-висок рейтинг. Лесно достъпен и интуитивен канал за обслужване на клиенти може значително да подобри потребителското изживяване. Важно е да се създаде канал за комуникация, обратна връзка, оценки и рецензии. Позволявайки на потребителите да се свързват или да получават помощ, можете да намалите шансовете за отрицателно потребителско изживяване и значително да увеличите задържането на приложението. Не само това, създаването на лесен за използване канал за обратна връзка в приложението насърчава комуникацията с потребителя и помага за предотвратяване на публични негативни отзиви. За истински успех направете процеса възможно най-бърз и безпроблемен с минимален брой стъпки и въвеждане на текст.

 

№14. Проследяване на анализ в приложението !

Проследяването на анализа на мобилни приложения ви позволява да разберете поведението на потребителите. Тези данни могат да бъдат използвани, за да се измери успехът на приложението ви, да се предостави информация и да се определи къде можете да подобрите приложението си. По-конкретно, вграденият анализ на приложения ви позволява да проследявате изтеглянията, ангажирането и задържането на потребителите ... Кои функции на приложението привличат потребителите? Потребителите спират ли в някой конкретен раздел? Колко често използват приложението ви? Проследяването на това поведение при използване може да даде представа за това как да подобрите потребителското изживяване и да оптимизирате маркетинговата си стратегия, като защитите бъдещия успех на вашите приложения.

 

№15. Създавайте редовни актуализации !

В такъв бързо променящ се и развиващ се пейзаж възможността за итерация, учене, измерване и реагиране бързо на нуждите на вашия потребител е от решаващо значение за успеха на приложението. За да осигури мобилно приложение с трайна популярност, то трябва да поддържа непрекъснато развитие и актуализации. За да успеете, ще трябва да се ангажирате да пускате непрекъснати актуализации на приложения, за да отстраните грешки и да накарате потребителите да се връщат за още. Важно е да се гарантира, че функциите и съдържанието на приложението винаги остават актуални и актуални.Потокът, през който преминават потребителите, когато използват приложението ви, ще ви даде информация не само какво да поправят във вашия софтуер, но и ще ви каже кои функции са най-популярни, какво трябва да се подобри? Използвайте обратна връзка, за да разработите нови функции, които са важни за вашите потребители и тяхната практическа работа.

Препоръчваме още:

Нуждае ли се вашият бизнес от маркетингова агенция? Нуждае ли се вашият бизнес от маркетингова агенция? Прочети повече
Защо Google My Business е толкова важен за малкия бизнес? Защо Google My Business е толкова важен за малкия бизнес? Прочети повече
Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Прочети повече
нагоре