13 начина за създаване на ефективна маркетингова кампания с ограничен бюджет.

Създаването на ефективна маркетингова кампания е целта на всеки успешен маркетолог. Въпреки че това може да бъде предизвикано с предизвикателства в най-добрите дни, добавянето на бюджетни ограничения към сместа увеличава сложността на вашите усилия.Според изследванията е от решаващо значение маркетолозите да определят правилния бюджет за своите кампании. Дали е рентабилно? Можете да се възползвате максимално от вашите маркетингови начинания с правилния подход.

 

1. Тествайте, измервайте и учете бързо!

Трябва да се съсредоточите върху измерването и да можете да се адаптирате в реално време, ако нещо не работи. Задайте цените за придобиване на клиенти и дръжте екипа си отговорен за това, че сте в рамките на вашите KPI. Наскоро съкратихме по-големите конференции и печатните медии, като се насочихме към по-малките състезания по пътищата и маркетинга на съдържание и видяхме, че разходите ни за придобиване на клиенти намаляват наполовина.

 

2. Опростете каналите си!

Съсредоточете се върху един или няколко канала, за да предадете съобщението си на правилната аудитория, вместо да разпространявате твърде слабо рекламния си бюджет или експозицията. Ако можете да концентрирате честотата си на първо място, вашите потенциални клиенти ще видят вашето съобщение и това може да надхвърли минималната експозиция в широк кръг канали. Рискувате вашата кампания да бъде пропусната, тъй като сте твърде сегментирани.

 

3. Прилагайте динамичен маркетинг!

Ако кампанията е продукт, тя е предназначена за постигане на измерими цели, полезни за клиентите и бизнеса. Прилагайте маркетинг за контрол на разходите. Каква е минималната жизнеспособна кампания? Къде ще се генерира ROI за мнозинството? Използвайте пъргави спринтове, за да тествате, учите, итерирате и увеличавате разходите с течение на времето. Чрез събиране на спринтове, създайте "стойност на опцията" и реинвестирайте, оптимизирайте или премахнете въз основа на текущите резултати.

 

4. Създайте партньорства, като споделяте разходите!

Партньорствата са чудесен начин да намалите разходите за кампания. Това могат да бъдат неща като кооперативна реклама, където групирате симбиотични (несъстезателни) марки за излъчване, печат или дигитални кампании. Можете също така да включите други марки безплатно, но да изисквате те да го подкрепят, като разпространяват думата чрез собствените си медийни канали, което увеличава видимостта на дигиталните кампании.

 

5. Актуализирайте успешно съдържанието и кампаниите!

Не се страхувайте да пренасочвате успешни кампании и съдържание. Твърде често търговците се уморяват да видят кампанията, чувстват, че тя е била твърде дълго, оттеглят я и започват от нулата. Не забравяйте, че вашата аудитория не го вижда почти толкова често, колкото вие, и повторението е ключово за припомнянето. Подобрете съществуващата работа с нова, подходяща информация или разпространете в нови канали и наблюдавайте резултатите.

 

6. Никога не правете компромиси и бъдете креативни!

Без значение от бюджета, кампанията Ви трябва да бъде качествена. Във времена на бюджетни ограничения е от решаващо значение да се опрете на вашите показатели и прозрения за пазара, за да бъдете много селективни по отношение на канала и превозното средство, които преследвате, за генериране на максимална стойност. И бъдете креативни. Мислете извън платената кутия за реклама / спонсорство и използвайте взаимоотношения, както и безплатни медийни платформи със съдържание с голям трафик.

 

7. Използвайте общността.

Искането от вашите клиенти да насочат своите приятели и семейство, да ви дават оферти и дори да разказват техните истории е не само безплатно, но и изключително ефективно. Също така намирам процеса за събиране на цитати и истории за възнаграждаващ, тъй като допълнително свързва екипа с марката.

 

8. Направете вътрешна проверка и проверете SEO!

Използвайте уменията на вашия екип. Член на екипа с поглед към дизайна може да използва безплатни инструменти като Canva. База данни може да извърши изчерпателен анализ на вашите маркетингови дейности и бързо да прави SMART избори. Разгледайте SEO на вашия уеб сайт. Класирайте се в Google, като извършите задълбочен анализ на ключови думи, базиран на това, което търси вашата цел, и актуализирайте съответно уеб съдържанието си.

 

9. Приоритизиране и последователност!

Всеки маркетолог е изправен пред бюджетни ограничения. Дори тези с най-голям бюджет имат ограничени ресурси. Важно е да дадете приоритет на областите с най-голямо стратегическо въздействие върху вашия бизнес. Оттам направете последователност на вашите стратегии и тактики. В зависимост от продължителността на кампанията, последователността може да обхване най-важните / непосредствените елементи през текущата фискална година с всякакви удължения в бюджета за следващата година.

 

10. Останете информирани!

Идентифицирайте вашата целева персона. Бъдете конкретни. Научете къде е този потребител в социалната мрежа. Създайте кампания, която говори с вашата целева персона и проектирайте кампанията за правилната платформа. Facebook ли е или Instagram? Създайте съдържанието, прочиствания, промоции или събития, които ангажират и изграждат вашата аудитория чрез събиране на данни, така че да можете да ремаркетирате по-късно с бъдещи кампании.

 

11. Фокусирайте се върху съдържание с висока стойност!

Зависи от начина, по който мениджърът на кампанията разпределя бюджета. В кампания за ограничаване на бюджета маркетолозите често отделят голяма част за разпространение на съдържание, вместо за създаване на съдържание. Инвестирането в създаването на висококачествено съдържание увеличава шансовете за органичен растеж. Създаването на вечнозелено съдържание дава на кампанията и по-дълъг срок на годност.

 

12. Попитайте клиентите за отзиви!

Потребителите се доверяват на онлайн отзивите почти толкова, колкото ако това е препоръка от приятел. Прегледите могат да се направят бързо и не струват нищо. Това може да бъде чудесен начин да се увеличи ефективността на кампанията. Отзивите могат да се използват на различни места, като целеви страници, имейл бюлетини и споделяне в социалните мрежи.

 

13. Използвайте мненията за повишаване на осведомеността!

Ако вашата компания е фокусирана върху повишаването на осведомеността - по-широко или в рамките на конкретен целеви пазар - обърнете се към естествени адвокати като тях служители или щастливи клиенти. Въпреки че може да изисква инвестиция на време над бюджета, програма за застъпничество ще помогне на вашата кампания да достигне нови висоти, като подслушва посланици, които вече имат лични мрежи, пълни с вашата целева аудитория.

Препоръчваме още:

5 начина как да спечелите в социалната търговия! 5 начина как да спечелите в социалната търговия! Прочети повече
Вижте тези нови функции на Google Maps Вижте тези нови функции на Google Maps Прочети повече
Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Прочети повече
нагоре