10 най - добри имейл маркетинг съвети за вашия моден бизнес

   Имейл маркетингът за модния бизнес е един от най-мощните и ефективни начини за изграждане на взаимоотношения и доверие с вашите целеви клиенти. Успешната стратегия за имейл маркетинг включва кампании, които са персонализирани и насочени към определената аудитория. Ето нашите 10 най-добри съвета за ефективна маркетингова стратегия по имейл:

  • Съставете пощенски списък -  изградете органично вашия имейл списък. Трябва да избягвате да купувате имейл адреси, тъй като контактите, които не са се включили да получават имейли от вас, е много малко вероятно да станат ваши клиенти. Добавянето на прозорец за абониране към вашия уеб сайт, може да увеличи регистрациите по имейл. Например за да увеличите абонатите си, може да дадете някакъв код за промоция.
  • Сегментирайте вашите контакти  - сегментирането на вашите имейл контакти ви позволява да изпращате различни съобщения до различни групи абонати и да пишете съдържанието, така че да е подходящо за техните интереси. Този персонализиран подход ще помогне за подобряване на ангажираността. Предлагайте награди и стимули на хората, защото те едва ли ще дадат своите имейл адреси без стимул. Стимулирайте ги със специални оферти като купони, флаш продажби или отстъпки. Предложенията с висока стойност, чувствителни към времето, дават основателна причина да се предприемат незабавни действия.
  • Накарайте новите абонати да се чувстват специални  - започнете, като приветствате нови абонати и ги запознаете с вашата марка. Автоматичен имейл трябва да бъде изпратен до всеки нов контакт. Той трябва да покаже вашия продукт или услуга и предимствата от получаването на имейлите ви (например "Добре дошли...печелите 5% от първата си покупка).
  • Създайте ясен тематичен имейл  - така имейлът ще се отвори по - бързо от получателите! Ясната идентичност и тема с убедителни ключови думи като "Продажби" , "Оферти" и "Промоции" е от решаващо значение за успеха на вашите имейл кампании. Имайте предвид обаче, че ако използвате думата „безплатно“ ("Безплатна доставка"), има тенденция да задействате филтри за нежелана поща, затова трябва да се използва в Когато вашите имейли се означават като спам твърде често, имейл клиентите като Gmail и Yahoo ще започнат да пренасочват всичките ви имейли към папките за спам на получателите. Ако това се случи, скоростта на отваряне ще спадне и много от контактите ви изобщо няма да видят имейлите ви.
  • Съдържанието е най-важно  - съдържанието на вашия уебсайт може да окаже влияние върху качеството на вашия имейл. Напишете увлекателно, убедително съдържание, което насърчава клиента да предприеме действия. Вашите кампании трябва да изглеждат както професионално и привлекателно, така че се стремете всичко да изглежда безупречно, включително правопис, граматика и всички елементи на дизайна. Имате около три секунди, за да привлечете вниманието, така че се опитайте информацията да е кратка и точна, за да може клиентите да кликват към вашия сайт. Използвайте изображения, заглавия и подзаглавия, за да подчертаете най-важното. Редовният блог също може да бъде чудесен начин да привлечете трафик от търсачките и да генерирате обратни връзки.
  • Персонализирани имейли  - персонализирайте имейлите, като се обръщате към потребителите по тяхно име и показвате подходящо съдържание. Това също може да повлияе на нивото на продажбите и да ви помогне да изградите ангажираност, за да стимулирате действия (отваряне на имейл, трафик към сайта, продажба). Ако искате абонатите да посетят вашите продуктови страници и да направят покупка, трябва да ги накарате да се чувстват така, сякаш имат лична връзка с модната марката.
  • Намалете изоставянето на кошницата  - създайте система, при която можете да откриете кога клиентите поставят артикули в своите кошници, но не довършват покупката. Настройте списъка за изпращане на имейл с напомняне, насърчавайки ги да завършат покупката си.
  • Използвайте A / B тестване  - Стремете се да тествате всеки един имейл, който изпращате. Тестът трябва да включва отделни елементи като копие, цветове, визуален дизайн, честота, час от деня, ден от седмицата, CTA (призиви за действие) и позициониране на продукта. Може да отнеме много време, но е важно да тествате имейла си, тъй като това ще определи какво работи или не и какво може да се подобри.
  • Използвайте удобно за мобилни устройства оформление  - изключително важно е да се уверите, че текстът и оформлението на имейла ви работят добре на мобилни устройства. Например използвайте текст, който потребителите могат лесно да копират/поставят код на талон от мобилен телефон. Имейлът трябва да изглежда, както е на настолен компютър.
  • Спазвайте GDPR  - уверете се, че защитавате данните и поверителността на клиентите си и спазвате Общия регламент за защита на данните (GDPR). Ако събирате някакви лични данни, трябва да се регистрирате в ICO. Вашата политика за събиране на данни и поверителност трябва да бъде лесно достъпна.

Имейл маркетингът трябва да ви бъде основен приоритет, тъй като това е вашият най-мощен маркетингов инструмент с най-висока възвръщаемост на инвестициите (ROI) и проценти на конверсия. Непрекъснато тествайте и анализирайте кампаниите си, за да бъдете успешни.

Свържете се с нас и ние с радост ще разработим имейл кампании за вашия моден бизнес!

Препоръчваме още:

5 техники за подобряване на имейл маркетинга 5 техники за подобряване на имейл маркетинга Прочети повече
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ Прочети повече
Как видеото помага на SEO класирането? Как видеото помага на SEO класирането? Прочети повече
нагоре