10 безплатни начина, с които да подобрите ранга си на търсене в Google

   Само с пари не можете да купите ранг в Google, но с малко време и стратегия можете да подобрите позицията си на страницата с резултати от търсачката, без да харчите и стотинка. Ето 10 безплатни начина да подобрите своя ранг в търсенето с Google.

  • Подобрете потребителското изживяване на вашия уебсайт

Според проучване на факторите за класиране от SEMrush , четирите най-важни са посещенията на уебсайта, времето прекарано на сайта, страниците на сесия и степента на отпадане. И четирите са пряко свързани с преживяването, което уебсайтът предоставя на вашите потребители. Това е доста просто за обяснение: ако вашият уебсайт е лесен и приятен за използване и предлага ценна информация, ще получите повече посетители, които ще останат по-дълго на вашия сайт и ще посетят повече страници, а това ще подобри вашия ранг на търсене.

  • Напишете страхотно съдържание, оптимизирано за SEO

Наличието на висококачествено съдържание на вашия уебсайт е един от най-добрите начини за увеличаване на трафика и подобряване на ранга на търсене. Уверете се, че съдържанието ви е без грешки и богато на ключови думи. То трябва бъде оптимизирано за мобилни устройства, написано да отговаря на специфичните нужди на вашата целева аудитория и включва ценни връзки към допълнително вътрешно и външно съдържание.

  • Получете повече препратки

Обратните връзки, връзки от други сайтове към вашия, са един от най-силно претеглените фактори за класиране на Google. Входящите връзки към съдържанието на вашия уебсайт от домейни с висок авторитет, привличат трафик и подобряват класирането ви при търсене.

  • Подобрете скоростта на вашата страница

Google започна да използва скоростта на мобилните страници като фактор за класиране, и въпреки че заяви, че „актуализацията на скоростта“ ще засегне само малък процент от сайтовете, все пак е добра идея да се уверите, че вашият сайт е възможно най-бърз за подобряване търсенето.

  • Коригирайте счупени връзки

Наличието на качествени връзки на вашия уебсайт е един от най-добрите начини да увеличите трафика и да установите авторитета му, но връзките, които извеждат грешка 404, са отрицателни както за вашето потребителско изживяване, така и вашия ранг на търсене. Използвайте инструмент като BrokenLinkCheck или Dead Link Checker, за да намерите неработещи връзки.

  • Оптимизирайте вашите изображения

Оптимизирането на вашите изображения е от решаващо значение за увеличаване на скоростта на вашия сайт и улесняване на Google да идентифицира изображенията на вашите уеб страници. Уверете се, че всички изображения на уебсайта са компресирани, имат описателни имена на файлове и включват алтернативен текст.

  • Използвайте заглавни маркери H1 и H2

Не само заглавията правят съдържанието ви по-четливо и по-лесно за разбиране. Както за хората, така и за търсачките, има силна връзка между ранга на Google за търсене и използването на заглавни маркери на вашето съдържание. Те също са чудесен начин да покажете структурата на съдържанието си и да подчертаете ключовите си точки.

  • Оптимизирайте за локално търсене

Все повече хора използват смартфоните си, за да търсят бизнеси „близо до мен“. За да подобрите шансовете си бизнесът ви да се показва в подходящи местни търсения , уверете се, че заявявате своята обява в Google My Business, предоставяте подходящо съдържание в Google Posts , показвате бизнеса си в местни директории и подобрявате онлайн репутацията си със страхотни онлайн отзиви.

  • Оптимизирайте за гласово търсене

Според проучване на Perficient, над 60% от анкетираните казват, че гласовото търсене е предпочитаният от тях метод за задаване на въпроси на смартфона им. Уверете се, че намират вашия бизнес, чрез включване на вероятни фрази за гласово търсене в съдържанието на уебсайта ви. Използвате пълни изречения, изразени в естествен разговорен стил, а не единични ключови думи.

  • Стремете се към „нулева позиция“

Когато потребител зададе въпрос, Google понякога изтегля съдържание от съответния уебсайт и го показва в специално представен фрагмент или поле за отговор на резултата от търсенето. Поставянето на съдържание в представен фрагмент е чудесен начин за увеличаване на трафика (фрагментите включват връзка към страницата, от която идва съдържанието), както и за повишаване на доверието и видимостта на вашата марка. За да увеличите шансовете си вашето съдържание да бъде избрано като представен фрагмент от Google, помислете за вероятни търсения, свързани с вашия бизнес, и подправете сайта си с ясни отговори.

 

Свържете се с нас, за да приложим изброените начини и за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Прочети повече
Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Кой е основният фактор за класиране в търсачката на Google? Прочети повече
Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Какво представлява дигиталният маркетинг за ресторанти? Прочети повече
нагоре