Само с пари не можете да купите ранг в Google, но с малко време и стратегия можете да подобрите позицията си на страницата с резултати от търсачката, без да харчите и стотинка. Ето 10 безплатни начина да подобрите своя ранг в търсенето с Google.
Подобрете потребителското изживяване на вашия уебсайт
Според проучване на факторите за класиране от SEMrush , четирите най-важни са посещенията на уебсайта, времето прекарано на сайта, страниците на сесия и степента на отпадане. И четирите са пряко свързани с преживяването, което уебсайтът предоставя на вашите потребители. Това е доста просто за обяснение: ако вашият уебсайт е лесен и приятен за използване и предлага ценна информация, ще получите повече посетители, които ще останат по-дълго на вашия сайт и ще посетят повече страници, а това ще подобри вашия ранг на търсене.
Напишете страхотно съдържание, оптимизирано за SEO
Наличието на висококачествено съдържание на вашия уебсайт е един от най-добрите начини за увеличаване на трафика и подобряване на ранга на търсене. Уверете се, че съдържанието ви е без грешки и богато на ключови думи. То трябва бъде оптимизирано за мобилни устройства, написано да отговаря на специфичните нужди на вашата целева аудитория и включва ценни връзки към допълнително вътрешно и външно съдържание.
Получете повече препратки
Обратните връзки, връзки от други сайтове към вашия, са един от най-силно претеглените фактори за класиране на Google. Входящите връзки към съдържанието на вашия уебсайт от домейни с висок авторитет, привличат трафик и подобряват класирането ви при търсене.
Подобрете скоростта на вашата страница
Google започна да използва скоростта на мобилните страници като фактор за класиране, и въпреки че заяви, че „актуализацията на скоростта“ ще засегне само малък процент от сайтовете, все пак е добра идея да се уверите, че вашият сайт е възможно най-бърз за подобряване търсенето.
Коригирайте счупени връзки
Наличието на качествени връзки на вашия уебсайт е един от най-добрите начини да увеличите трафика и да установите авторитета му, но връзките, които извеждат грешка 404, са отрицателни както за вашето потребителско изживяване, така и вашия ранг на търсене. Използвайте инструмент като BrokenLinkCheck или Dead Link Checker, за да намерите неработещи връзки.
Оптимизирайте вашите изображения
Оптимизирането на вашите изображения е от решаващо значение за увеличаване на скоростта на вашия сайт и улесняване на Google да идентифицира изображенията на вашите уеб страници. Уверете се, че всички изображения на уебсайта са компресирани, имат описателни имена на файлове и включват алтернативен текст.
Използвайте заглавни маркери H1 и H2
Не само заглавията правят съдържанието ви по-четливо и по-лесно за разбиране. Както за хората, така и за търсачките, има силна връзка между ранга на Google за търсене и използването на заглавни маркери на вашето съдържание. Те също са чудесен начин да покажете структурата на съдържанието си и да подчертаете ключовите си точки.
Оптимизирайте за локално търсене
Все повече хора използват смартфоните си, за да търсят бизнеси „близо до мен“. За да подобрите шансовете си бизнесът ви да се показва в подходящи местни търсения , уверете се, че заявявате своята обява в Google My Business, предоставяте подходящо съдържание в Google Posts , показвате бизнеса си в местни директории и подобрявате онлайн репутацията си със страхотни онлайн отзиви.
Оптимизирайте за гласово търсене
Според проучване на Perficient, над 60% от анкетираните казват, че гласовото търсене е предпочитаният от тях метод за задаване на въпроси на смартфона им. Уверете се, че намират вашия бизнес, чрез включване на вероятни фрази за гласово търсене в съдържанието на уебсайта ви. Използвате пълни изречения, изразени в естествен разговорен стил, а не единични ключови думи.
Стремете се към „нулева позиция“
Когато потребител зададе въпрос, Google понякога изтегля съдържание от съответния уебсайт и го показва в специално представен фрагмент или поле за отговор на резултата от търсенето. Поставянето на съдържание в представен фрагмент е чудесен начин за увеличаване на трафика (фрагментите включват връзка към страницата, от която идва съдържанието), както и за повишаване на доверието и видимостта на вашата марка. За да увеличите шансовете си вашето съдържание да бъде избрано като представен фрагмент от Google, помислете за вероятни търсения, свързани с вашия бизнес, и подправете сайта си с ясни отговори.
Свържете се с нас, за да приложим изброените начини и за вашия бизнес!