ТОП 10 на най-посещаваните БГ сайтове
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Най-голямата българска електронна поща abv.bg и най-големият сайт за видеосподеляне vbox7.com у нас са най-посещаваните уеб сайтове в България.
През последните 12 месеца двата топ-сайта поддържат над 1,5 млн. потребители на месец. За първото четиримесечие сайтът abv.bg има 40% покритие на българска онлайн аудитория, а последователят му има 37% от бг потребителите.
На престижното трето място се нарежда OLX.bg или както повечето потребители го знаят и помнят – prodavalnik.bg. С малко над 1 млн. посетители в началото на годината, сайтът се е превърнал в синоним на онлайн търговията. За първи път оборотният сайт минава милионния си потребител през октомври миналата година.
През април най-големият електронен сайт за безплатни смени своето име и лого. Причината за това бе преструктуриране в компанията-майка, която обособява всички свои сайтове за безплатни обяви по света под обща шапка и с еднакво име – OLX.
Много потребители се отнесоха скептично, заради промяната. Въпреки това, екипът му коментира, че не са загубили аудитория.
Следващият сайт в класацията е информационната агенция blitz.bg. Това е информационна агенция, която предлага „най-горещите“ новини от България и света.
Номер 5 и номер 8 грабват женските портали zajenata.bg и bg-mamma.com. Съдържанието им е насочено предино към женската аудитория, но въпреки това са едни от най-успешните сайтове, насочени към здравето, семейството и модата.
Шести е порталът dir.bg. С над 917 000 потребители, това е един от най-познатите и стари сайтове у нас. Според друга класация, порталът е влязъл в топ 5 с над 1 млн. реални потребители за януари 2014г.
Pik.bg, подобно на blitz.bg , оглавяват седмата позиция. Номер 9 заема mobile.bg, сайтът за употребявани автомобили, а след него 10-ти финишира аптечният сайт framar.bg.
Препоръчваме още:
Оптимизиране на конверсиите чрез UX принципи за по-добър дизайн в 2024
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Създаването на уебсайт, който привлича и задържа потребителите, изисква внимателно изучаване на начините, по които се вземат дизайнерските решения и какво влияние те оказват върху общото потребителск...
Прочети повече
Оптимизирайте представянето на платените социални кампании чрез тестване на креативи
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Създаването на креативни съдържания е ключът към успеха на платени социални кампании. С последните промени в алгоритмите на социалните платформи, насочването на аудиторията става все по-сложно, като ...
Прочети повече
Определете средния разход за потенциален клиент в B2B индустриите
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Here is the formatted text using HTML tags:
Среден разход за потенциален клиент в бизнес-към-бизнес (B2B) индустриите
Често получаваме запитвания от потенциални клиенти относно средния разход за пот...
Прочети повече