Warning: getimagesize(/home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/uploads/posts/placeholder.jpg): Failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 37

Студио Уеб изработи за Пристанище Бургас - нов супер уебсайт.

Пристанище Бургас ЕАД ще посреща нуждите на гражданите с изцяло нов уебсайт, съобщиха от държавното дружество. Порта с над 100-годишната си история ще предостави на потребителите един нов с уникална визуализация, изчерпателен, удобен за ползване, с улеснен достъп до пълната и актуална информация уебсайт.

www.port-burgas.bg

Новият сайт е изработен със системи за управление от най-ново поколение и уникален дизайн. Разделен е на три групи – едната съдържа информация насочена към бизнеса, другата е ориентирана към туризма, а третата е с пълното описание на дейността на „Пристанище Бургас” ЕАД - предлагани услуги, тяхната ценова тарифа, контакти за връзка, проекти, новини, оперативни сведения, пълно описание на историята от създаването на порта, подплътена чрез снимков материал, показващ и описващ развитието му през годините. Ще могат да се разглеждат актуалните проекти, снимков материал на различните терминали, яхт клуба и хладилният склад. Ще се увеличи и присъствието в социалните мрежи, за да бъде портът откриван и във „Фейсбук” (Facebook).

„Пристанище Бургас” ЕАД е сертифицирано по Международния стандарт ISO 9001:2008, който представлява набор от изисквания за регламентиране на правила, които управляват дейността на организацията в аспекта качество. Също така ще се предлага форма за предварителна информация за съгласуване на предстоящи посещения на кораби. Документи като този, както и информация за обработените товари и контейнери, възстановка на корабите на кея и рейда, очаквани кораби, в раздел „Оперативно сведение” ще бъдат предоставени за публичен достъп в уебсайта. Там потребителят ще има възможност да се сдобие с информация за необходимите условия за регистриране и използване.

Препоръчваме още:

Оптимизирайте представянето на платените социални кампании чрез тестване на креативи Оптимизирайте представянето на платените социални кампании чрез тестване на креативи Прочети повече
Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Избор между локална и глобална стратегия за вашето мобилно приложение Избор между локална и глобална стратегия за вашето мобилно приложение Прочети повече
нагоре