Популяризиране на сайт - SEO оптимизация
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Един от основните фактори за популяризиране на един интернет сайт и привличане на повече посетители е т.нар. SEO оптимизация. SEO оптимизация представлява набор от похвати, чиято цел е добро класиране на сайт в страницата с резултати при търсене по ключови думи в интернет търсачка.
Потребителите в интернет най-често попадат на даден сайт като следват хипервръзки, предложени от интернет търсачки като Google, Yahoo! или MSN Search (понастоящем Bing). Колкото по-добра е SEO оптимизацията за един сайт, толкова по-добро ще е неговото класиране в списъците на търсачките и съответно повече ще бъдат неговите посетители.
Интернет търсачките използват голям брой фактори за определяне значимостта на една интернет страница. Твърди се, че Google например използват над 200 критерии при оценката на сайтове. Много от тези критерии са фирмена тайна, но основните от тях са известни.
Ето кратък списък с въпроси, които ще Ви ориентират какви са основните фактори в SEO оптимизирането:
Имате ли заглавие за страницата (title) и съдържа ли то една или повече от ключовите думи за страницата?
Написали ли сте кратко и ясно какво е съдържанието на страницата в meta думата description?
Подбрали ли сте правилните ключови думи и фрази (meta дума keywords) и колко често се срещат те на страницата?
Ако сте добавили снимки, имат ли те alt описание и съдържа ли то ключови думи?
Съдържат ли първите няколко реда на страницата Ви ключовите думи?
Има ли хипервръзки към страницата от други страници на сайта?
Има ли хипервръзки към страницата от други сайтове?
Колко популярни са сайтовете, които са сложили хипервръзки към страницата?
Имате ли карта на сайта, предназначена за роботи?
Използвате ли някоя от некоректните техники за SEO оптимизация?
Има ли на страницата хипервръзки към т.нар. ферми за хипервръзки?
Има ли на страницата скрит текст или многократно повторение на едни и същи думи?
Използвате ли автоматично пренасочване към друга страница само за роботи?
Препоръчваме още:
11 имейла след покупка за насърчаване на лоялност и задържане
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Потокът на имейли след покупка е често пренебрегвана последователност, що се отнася до автоматизацията на имейлите. Марките влагат повече енергия в привличането на клиенти чрез потоци от изоставени ко...
Прочети повече
3-те фази на печеливша пазарна стратегия
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Всеки пазар достига до различна аудитория и има различен набор от изисквания за листване. Печеленето на различни пазари изисква тристранен подход от:
Стартира се успешно
...
Прочети повече
11 имейла след покупка за насърчаване на лоялност и задържане на клиенти
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Потокът на имейли след покупка е често пренебрегвана последователност, що се отнася до автоматизацията на имейлите. Марките влагат повече енергия в привличането на клиенти чрез потоци от...
Прочети повече