Какво представлява онлайн репутацията и защо е важна тя за вас или вашата организация.
Добрата онлайн репутация е определяща както за големите така и за малките фирми. При големите фирми се цели по-голямо доверие в продуктите и името на фирмата докато при малките това е процеса, който може да им донесе много нови клиенти и също така ще ги накара да запомнят тяхното име за в бъдеще.
Именно заради това е важно да проучвате написаното за вас в мрежата, да отстранявате ненужната информация и да създавате и популяризирате вече съществуващите позитивни отзиви за Вас. Загубите за една компания от негативните мнения на потребителите могат да бъдат доста сериозни. Доста често нелоялната конкуренция “поръчва” платени коментари, целящи уронването на корпоративния авторитет. С подобни негативни конфронтации много потенциални клиенти биха могли да бъдат отблъснати и това да доведе до значителни загуби за организацията. Всеки бизнес има нужда от „положителна онлайн репутация” ако иска да бъде успешен и в мрежата. Положителните отзиви и коментари са най-добрият начин да я постигнете. Онлайн репутация Ви носи доверие, сигурност и продажби – показатели, които пряко рефлектират върху рентабилността и ръста на приходите. От друга страна, отрицателната онлайн репутация може да доведе до намаляване на доверието у потребителите, а оттам на приходите и печалбата. Когато даден потребител започне да търси информация за определена фирма, продукт или услуга, то Вие чрез положителна онлайн репутация ще можете да създадете добра визия, като гарантирате сигурност на Вашите клиенти.
Ето какво бихте могли да направите аko се нуждаете от изграждане и менажиране на Онлайн репутация: