Често Задавани Въпроси - Изработка на сайт, мобилно приложение, онлайн магазин от СтудиоУЕБ.БГ

Често Задавани Въпроси


Junior PHP Developer
Въпроси за услугите
Уеб дизайнер
Въпроси за домейните
  • "Какво включва Вашата услуга?" Ние предлагаме комплексно решение – уебсайт за туристическа агенция със система за резервации, включително инсталиране и хостинг, като по този начин Ви спестяваме време и средства.

  • "Кой може да използва услугата?" Нашите готови сайтове за туристическа агенция може да бъдат реализирани лесно от собственици на такива сайтове или техния екип от IT специалисти.

  • "Ще мога ли да инсталирам и използвам уебсайта без да имам опит с боравенето с компютри?" Управлението на уебсайта не изисква специфични компютърни познания или познания по програмиране. Страницата на администратора е много добре организирана по менюта и функции, което позволява лесна употреба и навигация. В случай че се нуждаете от специална помощ, ние сме готови да Ви я окажем онлайн.

  • "Ще могат ли посетителите да отворят уебсайта от всяко едно устройство?" Разбира се, тъй като уебсайта е уеб-базирано решение, оптимизирано за всякакви видове мобилни устройства.

  • "Ще имам ли достъп до административната система от всяко едно място?" Да. Единственото от което ще имате нужда е от компютър или мобилно устройство, независимо от местоположението Ви.

  • "Какви са изискванията?" Няма специални изисквания, тъй като ние ще стопанисваме Вашия уебсайт.

  • "Как да започна да използвам услугата?" Ако желаете да използвате един от нашите дизайни на уебсайтове за туристическа агенция (Live Websites), само попълнете формата. Изберете Дизайна (1-5), който харесвате най-много и посочете допълнителни условия, ако е необходимо. Ние ще отговорим в кратък срок, за да преминем към първоначалното инсталиране.

  • "Какво ще се случи, ако не харесам нито един от уебсайт дизайните?" Имате два варианта – изберете от дизайните по поръчка или заявете изработване на уебсайт с уникален дизайн и функционалност. Готови сме да обсъдим и да Ви предоставим всичко, от което имате нужда.

  • "Каква е цената?" Основно, има две такси за уебсайт за туристическа агенция – еднократна такса за инсталиране и месечен или годишен абонамент. Може да се възползвате от нашето изключително намаление от 50% на месечната ни и годишна цена. Ако решите да заплатите за цялата година, ще спестите повече пари. За повече информация, отидете на Цени.

  • "Какво включва Вашата първоначална услуга?" По време на инсталирането ние правим отделно копие на Вашия уебсайт със страница на администратора и я правим напълно достъпна за работа като прибавяме незначително съдържание. След това може сами да я изпробвате и разгледате и да започнете настройка на системата за наемане, FAQ и данни за местоположение. След това ние ще Ви помолим да ни изпратите подходящ текст, снимки и видео, за да персонализираме уебсайт съдържанието. След като качим всички материали и получим Вашето одобрение ще регистрираме домейна, настроим пощенска кутия (кутии) и ще пуснем в действие Вашия уебсайт. Това е финалното инсталиране.

  • "Колко време отнема да направите и пуснете в действие уебсайта?" Първоначалното инсталиране обикновено отнема 48 часа през работната седмица. След това, ако сме получили цялото съдържание навреме, ще се нуждаем от допълнителни 3-5 работни дни, за да финализираме инсталирането на новия Ви уебсайт.

  • "Необходимо ли е сключването на договор?" Не. СтудиоУеб има открита ежемесечна политика.

  • "Как прекратявам използването на услугата?" Необходимо е само да отмените абонаментното плащане и да ни уведомите предварително.

  • "Предлагате ли възвръщане на сумата?" Таксата за инсталиране може да се възвърне единствено по време на първоначалното инсталиране. След като ни изпратите съдържанието на уебсайта и финалното инсталиране вече започне, не е възможно възвръщане на сумата. Ние не възстановяваме месечни абонаментни плащания. Ако желаете да отмените годишния си абонамент и да вземете парите си обратно, ще Ви таксуваме за всеки месец започнат на редовна месечна абонаментна цена. За повече информация, моля вижте нашите Условия за ползване на услуги.

  • "След като инсталирате моя уебсайт, следва ли да използвам постоянно услугите Ви или мога да се прехвърля към друг доставчик или хост, ако пожелая?" Да. Ние предоставяме пълен пакет услуги, включително уеб хостинг. Той се покрива от месечния абонамент. Ако поради някаква причина желаете някой друг да поддържа Вашия уебсайт, моля свържете се с нас.

  • "Как избирам домейн?" Ние ще проверим за достъпността на името на домейна, което Вие предпочитате и ако то е вече заето ще Ви предложим подобни варианти.

  • "Домейнът на мое име ли се регистрира?" Да. Веднага след като регистрираме домейна, той може да бъде прехвърлен към Вас.

  • "Къде се хоства моя уебсайт?" Вашият уебсайт ще се хоства на нашия сървър. Услугите за хостинг на СтудиоУеб са 100% сигурни и стриктно наблюдавани от професионални администратори на сървъра.

  • "Вече имам име на домейн и искам да го използвам. Възможно ли е това?" Да, възможно е. Ние ще Ви изпратим данни, за да въведете името на нашите сървъри и ще предприемем мерки за свързването му с новия уебсайт.

  • "Вече имам хостинг план за моя уебсайт. Имам ли нужда от него?" Не е нужно да купувате или поддържате друг хостинг акаунт за този уебсайт. Това е част от нашия пакет услуги.

  • "Гарантирате ли постоянен достъп до моя уебсайт?" Уверяваме Ви, че ще направим всичко необходимо, за да поддържаме Вашия уебсайт „на живо“ и без прекъсване. Това включва редовна мрежа, сървър, уеб сървър и ползване на услугите. Ние извършваме редовно архивиране с цел предотвратяване на възможни загуби на информация, съхранявана на нашите сървъри.

  • "До колко моята информация се намира в безопасност?" Панелът на администратора е защитен с парола – единствено Вие и други упълномощени лица ще имат достъп до Вашата лична база данни. Ние ще предприемем всички необходими мерки за сигурност, за отчитане и предотвратяване на неупълномощени и потенциално опасни действия от страна на трети лица.

  • "Какъв е лимита на честотната лента/пространството/трансфера?" Терминът честотна лента/трансфер се отнася до количеството данни, които сървърът ще позволява на Вашия уебсайт да изпраща на месец. След като преминете месечния си лимит, някои хостингови компании закриват сайта за останалата част от месеца. Ние – напротив – не налагаме подобни ограничения на клиентите, чиито уебсайтове са добили голяма популярност и предизвикват голямо количество пренос. По-скоро се радваме на това да видим, че Вашето онлайн начинание се е оказало успешно! В случай че надвишите месечния си лимит, уебсайтът няма да спре да работи. Необходимо е да приемете условията на Справедлива политика на ползване, за да се уверим, че нашите услуги за хостинг се използват справедливо и че нашите услуги са надеждни за нашите клиенти. Нашата цел е да предоставим справедливи услуги за хостинг за нашите клиенти.

  • "Как получавам помощ, ако имам въпрос или проблем?" Може да се свържете с нашия Екип по всяко време като попълните форма в нашата билетна система. Вашето запитване ще бъде обработено като индивидуален документ и ще получите e-mail уведомление всеки път, когато нашия екип Ви отговори.

  • "Колко бързо ще отговорите?" Обикновено консултантите ни отговарят в рамките на същия работен ден. Помощта за клиенти е достъпна онлайн всеки ден през седмицата от 8:00 ч. до 18.00 ч.

  • "Колко пъти на месец мога да се свържа с екипа за помощ?" Колкото Ви е необходимо. Искам да използвам Вашия уебсайт „на живо“ дизайн, но да сменя цветовата схема, така че да подхожда на марката на моята компания. Възможно ли е това?" Цветовите схеми могат да се променят. Може да изберете една от текущите опции или да поискате нова. Това ще струва 100 лв.

  • "Мога ли сам да променям уебсайта?" Със страницата на администратора Вие ще можете да персонализирате системата и разделите, предвидени в администраторския панел. Няма да е възможно, обаче, да добавяте страници, променяте изгледи и т.е. Ако искате промени на страниците и съдържанието на уебсайта, моля, свържете се с нашия екип за помощ

  • "Вече използвам услугите на уебмастър. Мога ли те да актуализират моя уебсайт?" Да, разбира се. Може да им предоставите достъп до страницата на администратора и те ще могат да извършат промените, които Вие сте упълномощени да правите




нагоре