YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран трафик
09.10.2014 от StudioWEB.BG
YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран референтен трафик от социални медии към уебсайтове се твърди в скорошна публикация на Shareholic.
Компанията решила да изследва кои от основните социални мрежи (Facebook, YouTube, Google +, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Reddit, StumbleUpon) доставят най-ангажиран трафик към тяхната мрежа от 200 000 сайта със 250 + млн. уникални посетители. Изводите са направени на база 6-месечен период и касаят 3 основни показателя за измерване на ангажираността на посетителите на уебсайтовете: средна продължителност на посещението/ сесията (ave. visit duration), среден брой страници на посещение (pages per visit) и степен на отпадане (bounce rate).
Според изследването YouTube e безспорният шампион с най-ниска степен на отпадане (43.19%), най-дълга продължителност на посещението (227.82 сек.) и най-голям брой посетени страници (2.99).
Въпреки че според доклада Google+ и LinkedIn са източник на най-малко референтен трафик от социалните мрежи, те същевременно водят едни от най-ангажираните посетители, което е важен резултат за рекламодателите. Google+ и LinkedIn имат сходни показатели като брой страници на посещение (съответно 2.45 и 2.23) и степен на отпадане (респективно 50.63% и 51.28%), но се различават по индикатора средно време прекарано на сайта. Посетителите идващи от Google + прекарват средно по 3:08 минути на сайтовете, докато тези от LinkedIn – 2:13 минути .
Twitter и Facebook водят почти еднакво ангажиран трафик към сайтовете според изследването. И двата сайта имат еднаква степен на отпадане (56,35%). Все пак, посетителите от Twitter се задълбочават малко повече в съдържанието (2,15 страници на посещение), докато потребителите на Facebook са склонни да прекарат малко повече време на сайтовете – 2:07 мин. спрямо 2:03 мин.
Препоръчваме още:
9 тягови канала за изключителен растеж на бизнеса
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Всички, свързани със света на бизнеса, копнеят за начин за бърз растеж. Повечето от тези бизнес начинания обаче се провалят. Причината? По-често това се дължи на липсата на тягови канали....
Прочети повече
Как положителните и отрицателните отзиви помагат (и увреждат) вашите продажби?
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Вероятно знаете, че отзивите са от решаващо значение за дигиталната маркетингова стратегия на вашия бизнес. Но в случай, че имате нужда от напомняне, проверете тези статистически данни :
...
Прочети повече
5 грешки, които допускате във вашия уебсайт
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Днешната цифрова икономика направи стартирането на бизнес по-популярно от всякога. Но това, че е популярно, не означава, че е лесно. Издигането на бизнеса ви е изключително трудно.
Въп...
Прочети повече