YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран трафик
09.10.2014 от StudioWEB.BG
YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран референтен трафик от социални медии към уебсайтове се твърди в скорошна публикация на Shareholic.
Компанията решила да изследва кои от основните социални мрежи (Facebook, YouTube, Google +, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Reddit, StumbleUpon) доставят най-ангажиран трафик към тяхната мрежа от 200 000 сайта със 250 + млн. уникални посетители. Изводите са направени на база 6-месечен период и касаят 3 основни показателя за измерване на ангажираността на посетителите на уебсайтовете: средна продължителност на посещението/ сесията (ave. visit duration), среден брой страници на посещение (pages per visit) и степен на отпадане (bounce rate).
Според изследването YouTube e безспорният шампион с най-ниска степен на отпадане (43.19%), най-дълга продължителност на посещението (227.82 сек.) и най-голям брой посетени страници (2.99).
Въпреки че според доклада Google+ и LinkedIn са източник на най-малко референтен трафик от социалните мрежи, те същевременно водят едни от най-ангажираните посетители, което е важен резултат за рекламодателите. Google+ и LinkedIn имат сходни показатели като брой страници на посещение (съответно 2.45 и 2.23) и степен на отпадане (респективно 50.63% и 51.28%), но се различават по индикатора средно време прекарано на сайта. Посетителите идващи от Google + прекарват средно по 3:08 минути на сайтовете, докато тези от LinkedIn – 2:13 минути .
Twitter и Facebook водят почти еднакво ангажиран трафик към сайтовете според изследването. И двата сайта имат еднаква степен на отпадане (56,35%). Все пак, посетителите от Twitter се задълбочават малко повече в съдържанието (2,15 страници на посещение), докато потребителите на Facebook са склонни да прекарат малко повече време на сайтовете – 2:07 мин. спрямо 2:03 мин.
Препоръчваме още:
Какво е дигитален маркетинг
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Подготвили сте вашия бизнес уебсайт или блог и сега се чудите как да го направите известен?
Вероятно вече сте чували израза „дигитален маркетинг“, но може би сте останали м...
Прочети повече
Как да създадете ефективен процес за връщане на стоки в електронната търговия
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Управляването на бизнес с електронна търговия може да бъде възнаграждаващо, особено когато сте в състояние да предоставите на купувачите перфектния продукт, от който се нуждаят. Въпреки т...
Прочети повече
Как ERP системата показва съвършенство в бизнеса
09.10.2014 от StudioWEB.BG
В днешно време ERP системите са от основно значение за управлението на хиляди компании от всякакъв размер и принадлежащи към различни сектори. За тези компании ERP е толкова важно, колкот...
Прочети повече