YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран трафик
09.10.2014 от StudioWEB.BG
YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран референтен трафик от социални медии към уебсайтове се твърди в скорошна публикация на Shareholic.
Компанията решила да изследва кои от основните социални мрежи (Facebook, YouTube, Google +, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Reddit, StumbleUpon) доставят най-ангажиран трафик към тяхната мрежа от 200 000 сайта със 250 + млн. уникални посетители. Изводите са направени на база 6-месечен период и касаят 3 основни показателя за измерване на ангажираността на посетителите на уебсайтовете: средна продължителност на посещението/ сесията (ave. visit duration), среден брой страници на посещение (pages per visit) и степен на отпадане (bounce rate).
Според изследването YouTube e безспорният шампион с най-ниска степен на отпадане (43.19%), най-дълга продължителност на посещението (227.82 сек.) и най-голям брой посетени страници (2.99).
Въпреки че според доклада Google+ и LinkedIn са източник на най-малко референтен трафик от социалните мрежи, те същевременно водят едни от най-ангажираните посетители, което е важен резултат за рекламодателите. Google+ и LinkedIn имат сходни показатели като брой страници на посещение (съответно 2.45 и 2.23) и степен на отпадане (респективно 50.63% и 51.28%), но се различават по индикатора средно време прекарано на сайта. Посетителите идващи от Google + прекарват средно по 3:08 минути на сайтовете, докато тези от LinkedIn – 2:13 минути .
Twitter и Facebook водят почти еднакво ангажиран трафик към сайтовете според изследването. И двата сайта имат еднаква степен на отпадане (56,35%). Все пак, посетителите от Twitter се задълбочават малко повече в съдържанието (2,15 страници на посещение), докато потребителите на Facebook са склонни да прекарат малко повече време на сайтовете – 2:07 мин. спрямо 2:03 мин.
Препоръчваме още:
Популяризиране на вашия бизнес с игри в социални публикации
09.10.2014 от StudioWEB.BG
Търси ли вашият бизнес нови търговски обекти, за да спечели интереса на клиентите?
Не търсете повече!
Провеждането на тези е чудесен начин да засилите взаимодействието с клиентите с...
Прочети повече
Какво е ChatGPT?
09.10.2014 от StudioWEB.BG
ChatGPT е компютърна програма, която отговаря на естествено въвеждане на английски език по разговорен начин. Той е разработен в базираната в САЩ лаборатория OpenAI, използвайки процес на машинно обуче...
Прочети повече
Какво е SEO одит и защо е важен за вашия уебсайт
09.10.2014 от StudioWEB.BG
За да сте сигурни, че уебсайтът ви постоянно работи добре, трябва да следите неговите активи и слаби места. В този пост ще научите истинската важност на SEO одита. Какво всъщност е това и...
Прочети повече