YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран трафик

YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран референтен трафик от социални медии към уебсайтове се твърди в скорошна публикация на Shareholic. Компанията решила да изследва кои от основните социални мрежи (Facebook, YouTube, Google +, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Reddit, StumbleUpon) доставят най-ангажиран трафик към тяхната мрежа от 200 000 сайта със 250 + млн. уникални посетители. Изводите са направени на база 6-месечен период и касаят 3 основни показателя за измерване на ангажираността на посетителите на уебсайтовете: средна продължителност на посещението/ сесията (ave. visit duration), среден брой страници на посещение (pages per visit) и степен на отпадане (bounce rate). Според изследването YouTube e безспорният шампион с най-ниска степен на отпадане (43.19%), най-дълга продължителност на посещението (227.82 сек.) и най-голям брой посетени страници (2.99). Въпреки че според доклада Google+ и LinkedIn са източник на най-малко референтен трафик от социалните мрежи, те същевременно водят едни от най-ангажираните посетители, което е важен резултат за рекламодателите. Google+ и LinkedIn имат сходни показатели като брой страници на посещение (съответно 2.45 и 2.23) и степен на отпадане (респективно 50.63% и 51.28%), но се различават по индикатора средно време прекарано на сайта. Посетителите идващи от Google + прекарват средно по 3:08 минути на сайтовете, докато тези от LinkedIn – 2:13 минути . Twitter и Facebook водят почти еднакво ангажиран трафик към сайтовете според изследването. И двата сайта имат еднаква степен на отпадане (56,35%). Все пак, посетителите от Twitter се задълбочават малко повече в съдържанието (2,15 страници на посещение), докато потребителите на Facebook са склонни да прекарат малко повече време на сайтовете – 2:07 мин. спрямо 2:03 мин.

Препоръчваме още:

Предимствата на Google Street View Предимствата на Google Street View Прочети повече
Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Прочети повече
5 стъпки за изграждане на успешна кариера в маркетинга на социални медии 5 стъпки за изграждане на успешна кариера в маркетинга на социални медии Прочети повече
нагоре