Как входящият маркетинг ви спестява пари?

   Страхотно е, че ние като търговци знаем как и защо входящият маркетинг ни спестява пари и това ме накара да се замисля за многото статии за ефикасността на входящия маркетинг, много от които могат да бъдат обобщени в едно изречение: „Входящият маркетинг просто работи по-добре“. Ето няколко примера за това как входящият маркетинг ви спестява разходи:

  • Максимизира вашето време

Що се отнася до маркетинга, времето е пари. Или плащате за нечие време, или използвате своето, за да привлечете клиенти. Ако времето, което прекарвате (или плащате), не създава нещо, което да надхвърля крайния брой минути или часове, вложени в него, можете да твърдите, че времето се губи. Не се губи в смисъл, че работата не се върши, а по-скоро поради алтернативните разходи, свързани с неприемането на входяща маркетингова стратегия, която генерира възвръщаемост след внедряването. Да приемем, че прекарвате четири часа в обаждане на потенциални клиенти. По същество отделяте четири часа с надеждата да намерите нов клиент, но след като изтекат четирите часа, ако не сте направили продажба, сте загубили това време.

Входящият маркетинг спестява време и следователно пари, като инвестира в тактики с възможност за генериране на нов бизнес както сега, така и в бъдеще.Може да пишете публикации в блогове, които отговарят на въпросите на съществуваща аудитория. След като напишете публикация, адресирайки законните опасения на група хора, евентуално бихте могли да генерирате нов клиент в деня, в който публикувате, седмицата след това или цяла година по-късно. Наистина няма ограничение, както е при четирите часа телефонни разговори.

Разбира се, някои ресурси ще ви донесат повече клиенти от други, но това е мястото, където аналитичната страна на входящия маркетинг влиза в игра. Същността за спестяване на време с входящия маркетинг е в това, че той отклонява фокуса ви от дейности с ограничен потенциал.

  • Развива се с технология

Едно от нещата относно входящия маркетинг, което веднага се забелязва, щом започнете да говорите с други търговци в общността, е, че той работи на авангарда на съвременните технологии. Ако приемете входяща стратегия или работите с маркетингова агенция, бързо ще осъзнаете, че не е нужно да се притеснявате, че имате остарял уебсайт или сте насочени към една от многото санкциониращи актуализации на Google. Входящата общност, от която се смятаме за част, е свързана с еволюция в технологиите.

Колко пъти чувате за бизнеси, които непрекъснато актуализират своите цифрови свойства, защото винаги са зад кривата? В цифровия свят реагирането губи трябва да бъдете инициативни. Inbound ви спестява пари, защото поддържането на постоянното развитие на технологиите е част от основите на идеологията.

  • Изгражда стойност

Получаването на максимална стойност за всеки маркетингов лев, който харчите, трябва да бъде целта на всяка съществуваща кампания. Но много фирми и търговци нямат време да се уверят, че това, което правят, е най-оптималният вариант, което води до ненужни разходи.

При входящия маркетинг, получаването на стойност вече е взето предвид, защото това е смисълът. Ако се върнете към примера за говоренето по телефона и създаване на входящи ресурси, коя дейност бихте казали, че изгражда стойност за една компания? Докато сте на телефона в продължение на четири часа, има шанс да направите няколко продажби. Но колко от личните и професионалните ви кръгове са пълни с хора, на които сте се обадили и са се съгласили да купят.

Обаждането, както много традиционни маркетингови методи, не е по - ефективно. Входящите маркетингови дейности се стремят да изградят стойност на компанията в очите на нейната целева аудитория. С течение на времето стойността, доверието и лоялността е това, което привлича клиентите към бизнеса, а не телефонните разговори.

  • Стратегия за търсения

Най-добрата характеристика на входящия маркетинг е, че не може да се направи без стратегия. Разбира се, това може да е разработено теоретично, но няма да работи входящият маркетинг, без да си поставяте цели и да изготвяте план за тяхното постигане.

Компонентите на входящата маркетингова кампания ще рационализират, максимизират и оптимизират вашите усилия и инвестиции.

Свържете се с нас, за да ги приложим и във вашия бизнес!

Препоръчваме още:

6-те най-ефективни маркетинг съвети за инфлуенсъри! 6-те най-ефективни маркетинг съвети за инфлуенсъри! Прочети повече
Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Прочети повече
Нуждае ли се вашият бизнес от маркетингова агенция? Нуждае ли се вашият бизнес от маркетингова агенция? Прочети повече
нагоре