Как да използвате вашата клиентска база данни, за да разширите бизнеса си?

   Споделяме съвети, трикове и най-добри практики за дигитален маркетинг, които можете да използвате, за да преодолеете маркетинговите пречки, пред които сте изправени в днешния бизнес свят.

Бизнес цели в пандемична среда

Целите за COVID-19 не са се променили много от тези преди него, защото вие искате да:

  • Запазете съществуващите клиенти

  • Вземете повече клиенти

  • Развивате оперативната ефективност

Разликата сега е, че принудителният престой ви дава възможност да работите по технологии, които поддържат и трите цели.

Тъй като не можете да осъществите толкова много комуникация лице в лице, може би сте е ненходимо да използвате маркетинг по имейл. С подходящия софтуер или помощта от вашия местен можете да прецизирате кампаниите си, чрез сегментиране, повторно изпращане на неотворени имейли и т.н.

Имейл маркетингът все още е една от най-високите стратегии за конвертиране и основата на автоматизацията на маркетинга.

Какво е CRM и как може да помогне на вашия бизнес?

Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) управлява перспективите и взаимоотношенията с клиентите, като ви дава единна представа за данните за контакт, комуникацията между вас, къде са в процеса на продажби и т.н.

Плюсовете от това, че се съхранява безопасно в облака са:

- няма нужда да се притеснявате за сигурността на вашите отдалечени работници.

- вътрешната комуникация е по-добра, тъй като всички са на една и съща страница, защото винаги са актуални.

- всеки може да поеме транзакция, защото са налични всички съответни данни, както и има подобрени лихвени проценти плюс възможности за продажба и кръстосани продажби

- вашата оперативна ефективност се подобрява - което води до по-голяма удовлетвореност и задържане на клиентите.

Каква е стойността на маркетинговата автоматизация?

Работата ръка за ръка с CRM е софтуер за автоматизация на маркетинга, който автоматизира маркетингови задачи, които преди са се обработвали ръчно.

Доставяйки точното съдържание в точното време, силно насочените съобщения за автоматизация на маркетинга подхранват потенциални клиенти и ги превръщат в продажби. Не само вашите съобщения са персонализирани и насрочени, но можете също да експериментирате с A/B тестване..

Освен това точкуването на потенциални клиенти определя най-добрите висококачествени клиенти, за които да продължите имейл кампанията си. Тези данни за количеството и качеството ви помагат да прогнозирате по-добре бъдещото поведение, което може да ви помогне да надминете конкуренцията си.

Откъде да започнете?

Използвайте сегашното време, за да се подготвите за следващата вълна, когато се върнем към нормалния бизнес. Започнете от:

  • Актуализиране на съществуващите си клиентски контакти и помислете как да ги сегментирате.

  • Преглед на съществуващото ви съдържание.

  • Коригиране на вашата комуникация, за да бъде подходяща и чувствителна към текущата ситуация.

  • Подход към вашия бизнес и вашия маркетинг от съвсем различна гледна точка.

Свържете се с нашия екип, ако имате нужда от помощ в разрастване на бизнеса ви!

Препоръчваме още:

Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Прочети повече
iOS vs. Android: Коя платформа е най-добра за разработване на приложения? iOS vs. Android: Коя платформа е най-добра за разработване на приложения? Прочети повече
CRM революцията в 3 ключови тенденции ! CRM революцията в 3 ключови тенденции ! Прочети повече
нагоре