Facebook с нова система за реклама
25.09.2014 от StudioWEB.BG
Социалната мрежа Facebook разработва нова рекламна платформа. Целта на новата разработка е повишаване на ефективността на онлайн рекламата.
Според американското издание Уолстрийт Джърнъл, софтуера е доработка на платформата за реклама Atlas Advertiser Suite, която Facebook закупи миналата година от Microsoft.
Сред нововъведенията в системата за по-ефективно представяне на рекламата, следене на потребителските реакции и виждания. Платформата ще позволи също и по-точно оценяване на рекламата на преносими устройства, външни сайтове и мобилни приложения. Продуктът ще предостави и инструменти за придобиване на рекламни площи във Facebook и в други сайтове.
Microsoft купи платформата Atlas преди няколко години за 6.3 млрд. долара, но 5 години по-късно отбеляза загуби от сделката в размер на 6.2 млрд. долара.
Facebook не съобщава на каква цена е купила платформата от Microsoft.
Към момента,
рекламодателите във Facebook са около 1.5 милиона и компанията иска да увеличи този брой по целия свят. За година приходите ѝ от реклама в мобилни приложения скочиха с над 150% като вече достигат над 60% от общите приходи на компанията.
Препоръчваме още:
Каква е трилемата на блокчейн?
25.09.2014 от StudioWEB.BG
Целта и амбицията на блокчейн инициативите са добре известни, но това, което те приоритизират и с какво са известни, може да се различава. Децентрализация, мащабируемост и сигурност са тр...
Прочети повече
По какво крипто пазара се различава от фондовия пазар?
25.09.2014 от StudioWEB.BG
Крипто пазарът изглежда е на мода в настоящия сценарий. С високата възвръщаемост, която предлага, няколко души са проявили голям интерес към криптовалутата. Търговията с криптовалута спек...
Прочети повече
8 основни умения, които да развиете в дигиталния маркетинг през 2023г.
25.09.2014 от StudioWEB.BG
Независимо дали сте нов в дигиталния маркетинг, надявате се да пробиете в тази вълнуваща област или просто планирате да освежите съществуващите умения, важно е да обмислите кои умения и с...
Прочети повече