Facebook с нова система за реклама

Социалната мрежа Facebook разработва нова рекламна платформа. Целта на новата разработка е повишаване на ефективността на онлайн рекламата. Според американското издание Уолстрийт Джърнъл, софтуера е доработка на платформата за реклама Atlas Advertiser Suite, която Facebook закупи миналата година от Microsoft. Сред нововъведенията в системата за по-ефективно представяне на рекламата, следене на потребителските реакции и виждания. Платформата ще позволи също и по-точно оценяване на рекламата на преносими устройства, външни сайтове и мобилни приложения. Продуктът ще предостави и инструменти за придобиване на рекламни площи във Facebook и в други сайтове. Microsoft купи платформата Atlas преди няколко години за 6.3 млрд. долара, но 5 години по-късно отбеляза загуби от сделката в размер на 6.2 млрд. долара. Facebook не съобщава на каква цена е купила платформата от Microsoft. Към момента, рекламодателите във Facebook са около 1.5 милиона и компанията иска да увеличи този брой по целия свят. За година приходите ѝ от реклама в мобилни приложения скочиха с над 150% като вече достигат над 60% от общите приходи на компанията.

Препоръчваме още:

4 работещи стратегии за цифрова реклама 4 работещи стратегии за цифрова реклама Прочети повече
Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Как да кандидатствате за финансиране на микро, малки и средни предприятия (МСП) по предстоящата Ваучерна схема? Прочети повече
Причини, заради които да разширите стратегията си за гласово търсене Причини, заради които да разширите стратегията си за гласово търсене Прочети повече
нагоре