Facebook с нова рекламна платформа
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Преди броени дни Facebook официално съобщи, че пуска нова рекламна платформа, наречена
Atlas.
Платформата е закупена миналата година от Microsoft и има за цел да помогне на фирми и търговци от цял свят да следят ефективността на рекламите си в мрежата.
Atlas позволява на рекламодателите да купуват рекламни кампании и да избират дали да ги включат и в най-популярната социална мрежа Facebook. Те могат да закупуват реклами на уеб сайтове и приложения извън нея.
Популяризацията няма да бъде като типичните за социалната мрежа реклами, но от социалната мрежа заявяват, че с помощта на данните за насочване във Facebook, рекламите ще бъдат по-ефективни в сравнение с други големи платформи.
Новата рекламна платформа Atlas ще се сработва с няколко партньори. Засега Facebook са обявили само два – рекламният гигант
Omnicom и
Instagram, който Facebook закупи през 2012 година.
Препоръчваме още:
11 имейла след покупка за насърчаване на лоялност и задържане
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Потокът на имейли след покупка е често пренебрегвана последователност, що се отнася до автоматизацията на имейлите. Марките влагат повече енергия в привличането на клиенти чрез потоци от изоставени ко...
Прочети повече
4 начина как да конвертирате Ethereum в пари
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Ако усърдно сте добавяли към притежанията си в Ethereum и сте наблюдавали как портфолиото ви расте, но сега искате да спестите малко печалба от върха, важно е да знаете най-добрите начини...
Прочети повече
Как да създадете клиентска стойност?
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Създаването на стойност за клиента е ключът към успеха за всяка марка за електронна търговия. Точно както фермерът трябва да подхранва културите за успешна реколта, марката за електронна търговия тряб...
Прочети повече