Facebook с нова рекламна платформа

Преди броени дни Facebook официално съобщи, че пуска нова рекламна платформа, наречена Atlas. Платформата е закупена миналата година от Microsoft и има за цел да помогне на фирми и търговци от цял свят да следят ефективността на рекламите си в мрежата. Atlas позволява на рекламодателите да купуват рекламни кампании и да избират дали да ги включат и в най-популярната социална мрежа Facebook. Те могат да закупуват реклами на уеб сайтове и приложения извън нея. Популяризацията няма да бъде като типичните за социалната мрежа реклами, но от социалната мрежа заявяват, че с помощта на данните за насочване във Facebook, рекламите ще бъдат по-ефективни в сравнение с други големи платформи. Новата рекламна платформа Atlas ще се сработва с няколко партньори. Засега Facebook са обявили само два – рекламният гигант Omnicom и Instagram, който Facebook закупи през 2012 година.

Препоръчваме още:

Каква е разликата между органично SEO и локално SEO Каква е разликата между органично SEO и локално SEO Прочети повече
Как да се подготвим за разработка на мобилни приложения ? Как да се подготвим за разработка на мобилни приложения ? Прочети повече
6 модерни термина характерни за дигиталния маркетинг 6 модерни термина характерни за дигиталния маркетинг Прочети повече
нагоре