Facebook с нова рекламна платформа

Преди броени дни Facebook официално съобщи, че пуска нова рекламна платформа, наречена Atlas. Платформата е закупена миналата година от Microsoft и има за цел да помогне на фирми и търговци от цял свят да следят ефективността на рекламите си в мрежата. Atlas позволява на рекламодателите да купуват рекламни кампании и да избират дали да ги включат и в най-популярната социална мрежа Facebook. Те могат да закупуват реклами на уеб сайтове и приложения извън нея. Популяризацията няма да бъде като типичните за социалната мрежа реклами, но от социалната мрежа заявяват, че с помощта на данните за насочване във Facebook, рекламите ще бъдат по-ефективни в сравнение с други големи платформи. Новата рекламна платформа Atlas ще се сработва с няколко партньори. Засега Facebook са обявили само два – рекламният гигант Omnicom и Instagram, който Facebook закупи през 2012 година.

Препоръчваме още:

Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Какви са предизвикателствата, които Блокчейн технологията трябва да преодолее, за да бъде общоприета? Прочети повече
6 съвета за подобряване на брандирането на Вашия Уеб сайт 6 съвета за подобряване на брандирането на Вашия Уеб сайт Прочети повече
72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) 72 функции, които трябва да има онлайн магазинът ви, за да е успешен! (Първа част) Прочети повече
нагоре