Facebook рекламата намалява в Newsfeed-a

Социалната мрежа заяви, че ще намали броя на „промоционалните“ съобщения, които се визуализират в потребителския информационен поток. Компаниите, които преди това изпращаха реклами от своите безплатни Facebook страници, сега се сблъскват с проблем, защото по-трудно ще достигат до феновете си. От Facebook заявиха, че са преправили информационния поток новини след като потребители са се оплакали от броя на рекламните публикации. Това няма да повлияе на броя реклами, които хората виждат в сайта. Постовете може да достигат до по-малко потребители, ако бъдат определени според Facebook алгоритми, че са прекалено „промоционални“. От социалната мрежа казват, че публикациите, които могат да бъдат засегнати, са онези, които насърчават хората да си купят даден продукт, да инсталират определено приложение, да се запишат за участие в лотария или повторно да използват съдържанието на реклама. Докато Facebook подтиква собствениците на страници да поместват реклами, учи фирмите как технологията им за реклами работи. По-големите купувачи на реклами могат да използват услугата Atlas, която бе обявена през септември. Тя може да изпраща по-подходящи реклами за потребителите, дори когато те използват други приложения или уеб сайтове.

Препоръчваме още:

Топ 5 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от подкаст Топ 5 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от подкаст Прочети повече
Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Прочети повече
Как маркетинговата автоматизация може да води постоянен поток от потенциални клиенти? Как маркетинговата автоматизация може да води постоянен поток от потенциални клиенти? Прочети повече
нагоре