Facebook рекламата намалява в Newsfeed-a
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Социалната мрежа заяви, че ще намали броя на „промоционалните“ съобщения, които се визуализират в потребителския информационен поток. Компаниите, които преди това изпращаха реклами от своите безплатни Facebook страници, сега се сблъскват с проблем, защото по-трудно ще достигат до феновете си.
От Facebook заявиха, че са преправили информационния поток новини след като потребители са се оплакали от броя на рекламните публикации. Това няма да повлияе на броя реклами, които хората виждат в сайта.
Постовете може да достигат до по-малко потребители, ако бъдат определени според Facebook алгоритми, че са прекалено „промоционални“.
От социалната мрежа казват, че публикациите, които могат да бъдат засегнати, са онези, които насърчават хората да си купят даден продукт, да инсталират определено приложение, да се запишат за участие в лотария или повторно да използват съдържанието на реклама.
Докато Facebook подтиква собствениците на страници да поместват реклами, учи фирмите как технологията им за реклами работи. По-големите купувачи на реклами могат да използват услугата Atlas, която бе обявена през септември. Тя може да изпраща по-подходящи реклами за потребителите, дори когато те използват други приложения или уеб сайтове.
Препоръчваме още:
Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Може да видите емоджита като забавни функции, които да използвате за изпращане на текстови съобщения до приятели или публикуване в лични акаунти.Те обаче имат и способността да насърчават...
Прочети повече
5 съвета, с които да оптимизирате страницата си във Facebook
20.11.2014 от StudioWEB.BG
В този блог обсъждаме важността на страницата на вашия бизнес във Facebook и най-добрите стратегии за оптимизиране на страницата ви, за да постигне целите на вашия бизнес в социалните мед...
Прочети повече
Как да качите мобилно приложение в App Store
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Създаването на ново приложение е вълнуващо. Но получаването на това приложение в ръцете на реални потребители не винаги е лесно.
Първо, трябва да публикувате приложението си в App Stor...
Прочети повече