Facebook рекламата намалява в Newsfeed-a
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Социалната мрежа заяви, че ще намали броя на „промоционалните“ съобщения, които се визуализират в потребителския информационен поток. Компаниите, които преди това изпращаха реклами от своите безплатни Facebook страници, сега се сблъскват с проблем, защото по-трудно ще достигат до феновете си.
От Facebook заявиха, че са преправили информационния поток новини след като потребители са се оплакали от броя на рекламните публикации. Това няма да повлияе на броя реклами, които хората виждат в сайта.
Постовете може да достигат до по-малко потребители, ако бъдат определени според Facebook алгоритми, че са прекалено „промоционални“.
От социалната мрежа казват, че публикациите, които могат да бъдат засегнати, са онези, които насърчават хората да си купят даден продукт, да инсталират определено приложение, да се запишат за участие в лотария или повторно да използват съдържанието на реклама.
Докато Facebook подтиква собствениците на страници да поместват реклами, учи фирмите как технологията им за реклами работи. По-големите купувачи на реклами могат да използват услугата Atlas, която бе обявена през септември. Тя може да изпраща по-подходящи реклами за потребителите, дори когато те използват други приложения или уеб сайтове.
Препоръчваме още:
Какво представлява автоматизацията в електронната търговия?
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Днес всяка индустрия е приела автоматизация под някаква форма - и електронната търговия не е изключение. Автоматизацията на електронната търговия е отговорна за опита зад някои от любимит...
Прочети повече
Как да използвате Instagram за електронна търговия?
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Възходът на онлайн пазаруването не е нищо друго освен метеорит. През 2021 г. 68% от купувачите в САЩ са пазарували директно от канали в социалните медии. Този процент скочи до 98% през 2022 г. Instagr...
Прочети повече
5 начина, по които ще се възползвате от Wireframing на вашето мобилно приложение
20.11.2014 от StudioWEB.BG
Решението за създаване на мобилно приложение започва с вълнение и визия. Въпреки че може вече да имате представа как ще изглежда приложението, има решаваща стъпка в началото на процеса на...
Прочети повече