Apple остава най-скъпата марка в света

Марката и логото на гиганта Apple поставят компанията на първо място в света. Общата им стойност е 119 млрд. долара. Това е повече от брутния вътрешен продукт на страни като Мароко, Еквадор и др. Техгигантът е следван от Google и Coca Cola. Стойността на най-голямата компания в света, чията цена на борсата е 591 млрд. долара, е нараснала с 21% в последната година. Това показва годишният доклад на Interbrand за най-добри световни марки. Apple и емблемата му на отхапана ябълка ръководят възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад. Втори след компанията от Купертино се нарежда Google. Стойността на марката му е нараснала с 15% от 107 млрд. долара. Трети пък застават от Coca Cola с увеличение от 3% до над 81 млрд. долара, IBM с 72,2 млрд. долара и Microsoft с близо 50 млрд. долара.

Препоръчваме още:

teeest teeest Прочети повече
Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес? Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес? Прочети повече
Четири съвета, при стартиране на нова марка Четири съвета, при стартиране на нова марка Прочети повече
нагоре