Apple остава най-скъпата марка в света
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Марката и логото на гиганта Apple поставят компанията на първо място в света. Общата им стойност е 119 млрд. долара. Това е повече от брутния вътрешен продукт на страни като Мароко, Еквадор и др. Техгигантът е следван от Google и Coca Cola.
Стойността на най-голямата компания в света, чията цена на борсата е 591 млрд. долара, е нараснала с 21% в последната година.
Това показва годишният доклад на Interbrand за най-добри световни марки.
Apple и емблемата му на отхапана ябълка ръководят възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад.
Втори след компанията от Купертино се нарежда Google. Стойността на марката му е нараснала с 15% от 107 млрд. долара.
Трети пък застават от Coca Cola с увеличение от 3% до над 81 млрд. долара, IBM с 72,2 млрд. долара и Microsoft с близо 50 млрд. долара.
Препоръчваме още:
3 ключови тенденции за дигиталнен маркетинг.
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Дигиталният маркетинг е индустрия, в която тенденциите се променят ежедневно, което означава, че тези в сектора наистина трябва да бъдат в течение на новото и случващото се.Все повече компании инвести...
Прочети повече
5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година
13.10.2014 от StudioWEB.BG
В настоящето, ако вашият бизнес няма онлайн присъствие, той изобщо не съществув, защото хората прекарват толкова много време онлайн в социалните медии и сайтовете за електронна търговия, ...
Прочети повече
5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година
13.10.2014 от StudioWEB.BG
Маркетингът на съдържание се приема сериозно от всеки собственик на бизнес. Това обаче не означава непременно, че той разбира как да го проектира по правилния начин. Освен това, според пр...
Прочети повече