Apple остава най-скъпата марка в света

Марката и логото на гиганта Apple поставят компанията на първо място в света. Общата им стойност е 119 млрд. долара. Това е повече от брутния вътрешен продукт на страни като Мароко, Еквадор и др. Техгигантът е следван от Google и Coca Cola. Стойността на най-голямата компания в света, чията цена на борсата е 591 млрд. долара, е нараснала с 21% в последната година. Това показва годишният доклад на Interbrand за най-добри световни марки. Apple и емблемата му на отхапана ябълка ръководят възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад. Втори след компанията от Купертино се нарежда Google. Стойността на марката му е нараснала с 15% от 107 млрд. долара. Трети пък застават от Coca Cola с увеличение от 3% до над 81 млрд. долара, IBM с 72,2 млрд. долара и Microsoft с близо 50 млрд. долара.

Препоръчваме още:

5 неща, които трябва да направите, след стартиране на уебсайтa 5 неща, които трябва да направите, след стартиране на уебсайтa Прочети повече
Кои онлайн социални медии трябва да използва бизнесът за недвижими имоти? Кои онлайн социални медии трябва да използва бизнесът за недвижими имоти? Прочети повече
6 въпроса, които бизнесът да си зададе по време на пандемията 6 въпроса, които бизнесът да си зададе по време на пандемията Прочети повече
нагоре