Apple остава най-скъпата марка в света

Марката и логото на гиганта Apple поставят компанията на първо място в света. Общата им стойност е 119 млрд. долара. Това е повече от брутния вътрешен продукт на страни като Мароко, Еквадор и др. Техгигантът е следван от Google и Coca Cola. Стойността на най-голямата компания в света, чията цена на борсата е 591 млрд. долара, е нараснала с 21% в последната година. Това показва годишният доклад на Interbrand за най-добри световни марки. Apple и емблемата му на отхапана ябълка ръководят възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад. Втори след компанията от Купертино се нарежда Google. Стойността на марката му е нараснала с 15% от 107 млрд. долара. Трети пък застават от Coca Cola с увеличение от 3% до над 81 млрд. долара, IBM с 72,2 млрд. долара и Microsoft с близо 50 млрд. долара.

Препоръчваме още:

Как маркетолозите могат да използват човешката психология в своя полза? Как маркетолозите могат да използват човешката психология в своя полза? Прочети повече
Какво е одит на дигиталния маркетинг? Какво е одит на дигиталния маркетинг? Прочети повече
Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Как да сте ангажирани със служителите си, докато сте извън офиса? Прочети повече
нагоре