7 LinkedIn маркетингови стратегии, които можете да приложите през 2021 година

   Активен център на вашата целева аудитория и с обещанието за висок процент на конверсия, LinkedIn е съществен градивен елемент от цялостната маркетингова стратегия на LinkedIn на вашата компания. Ето две статистически данни: 91% от ръководителите присъстват в LinkedIn и той допринася за повече от половината от общия социален трафик към уебсайтове на компании.

Нека да преминем към 7 полезни съвета, които ще преобразят вашата маркетингова стратегия на LinkedIn платформата.

  • Разберете алгоритъма

Преди да започнете да публикувате и оптимизирате страницата на вашата компания в LinkedIn, трябва да разберете как работи алгоритъмът на социалната платформа Обикновено се смята, че алгоритъмът не предпочита един формат на съдържание пред друг. И все пак се набляга силно на два фактора, които са от решаващо значение за изграждането на силно присъствие в LinkedIn: уместност и вероятност за ангажираност.

Уместността е ключов компонент за това как постовете се класират в емисиите на потребителите. Съдържанието, което е в съответствие с миналото поведение на потребителите в LinkedIn, се класира високо от алгоритъма. Миналото поведение включва публикациите, които потребителите са харесвали, коментирали и споделяли преди това. Следователно, за да достигнете до вашата идеална аудитория, вашето съдържание трябва да бъде подходящо (т.е. вашите целеви потребители се интересуват от темата, която сте споделили). От момента, в който съдържанието ви се споделя в емисията, алгоритъмът отчита колко потребители взаимодействат с публикацията ви. Колкото по-добро е качеството на публикацията ви, толкова повече потребители ще се ангажират с нея. В резултат на това алгоритъмът ще го изтласка към повече емисии.

  • Изградете основите на бизнес страницата

Вероятно сте минали първата стъпка и сте създали сте акаунт в LinkedIn за вашата компания. Сега се съсредоточите върху по-малките, но съществени елементи от вашата LinkedIn стратегия.

- снимка на корицата: Да проявите креативност и да привлечете повече зрителиТова е основната ви стратегия в LinkedIn. За да предадете информация за компанията или да създадете емоция, която искате целевият потребител да свързва с вашата марка, използвайте изображение на корицата с висока разделителна способност. Или използвайте привлекателен дизайн/ илюстрация, или използвайте лесно смилаем текст, последван от призив за действие.

- подробности за профила: Попълнете целия си профил, като отговорите на всеки раздел (фирмено лого, за нас и т.н.), за да спечелите доверие и да изглеждате професионално.

- описание на компанията: Първите изречения трябва да бъдат информативни, но все пак оставете читателя да иска повече, за да може да щракне върху „виж повече“. Използвайте сбито копие, което директно говори с вашата целева аудитория. Включете информация като историята на компанията, за да изградите истинска връзка с четеца.

  • Визуалните изображения се продават

За минута влезте в обувките на вашите целеви потребители. Бихте ли предпочели да имате ангажираща снимка или видео във вашата емисия или просто монотонни текстови изречения? Ще бъдете склонни да изберете първото. Силно свързаната маркетингова стратегия на LinkedIn включва използването на персонализирани снимки. Освен това видеоклиповете се представят изключително добре. Въпреки че можете да публикувате връзки към вашите видеоклипове в YouTube в публикация, вместо това трябва да планирате да използвате опцията за видео в LinkedIn. Той незабавно привлича вниманието на аудиторията. чрез автоматично възпроизвеждане, когато човек преглежда своята емисия. Освен това, изследвайте предаването на живо, тъй като то възлиза на 25 пъти по-висока степен на ангажираност. Можете също да прикачите презентации и/или PDF файлове, които ще предоставят опит и авторитет на имиджа на вашата фирма.

  • Създаване на съдържание

Не използвайте тази платформа, за да демонстрирате вашите продажби и маркетингови рекламни материали. Вместо това, основавайте маркетинговата си стратегия на LinkedIn за създаването на стойност, като предоставяте значима информация, ръководства или дори забавление за вашия идеален читател. Използвайте поне три хаштага. Също така, времето е важна част от вашата стратегия на LinkedIn. Публикувайте по-рано сутрин или по-късно вечерта, защото тогава професионалистите са на телефоните си за въпроси.

  • Участие на служителите

Вашите служители са инфлуенсърите, които не ви таксуват. Уверете се, че те следят вашата компания в LinkedIn от своите акаунти и се ангажират със съдържанието на компанията, така че тя да има по-широк обхват. Освен това, за да увеличите ангажираността, можете да публикувате снимки и видеоклипове на служителите в сесии за мозъчна атака/тиймбилдинг и изображения на вашия офис.

Това ще добави фирмено докосване към вашата маркетингова стратегия на LinkedIn.

  • Платени усилия

Както всяка друга платформа за социални медии, LinkedIn също ви позволява да пускате реклами в нея. Използвайте функцията „съвпадащи аудитории“, която ви помага директно да се насочвате към потребителите, които вече са се ангажирали с вас на уебсайта ви, и към тези, за които вече имате данни за контакт.

С този набор от потребители трябва да се съсредоточите само върху преобразуването, тъй като сте преминали етапа на осъзнаване. С многократно излагане на вашите реклами и страхотно съдържание ще спечелвате тези потребители. Тази стратегия на LinkedIn осигурява по-добър достъп до вашите целеви потребители.

  • Анализирайте данните си

Вашата маркетингова стратегия на LinkedIn е непълна, ако не анализирате ефективността на вашите маркетингови усилия. Можете да вземете данни от таблото за управление на LinkedIn. Публикувайте разнообразно съдържание през седмицата. След това в края на седмицата погледнете данните, за да разберете кои публикации се справят добре. Освен това си направете бележка за най-ефективните публикации, за да можете да ги пренасочите, когато останете без идеи или работите по различна част от вашата LinkedIn стратегия.

Трите показателя, които трябва да проследявате са ангажираност, реализации и уеб трафик. Ако изграждате общност, съсредоточете се върху показателя за ангажираност. Ако използвате маркетинговата си стратегия на LinkedIn, за да накарате потребителите да се запишат за събитие/бюлетин, т.е. да предприемат каквито и да било действия, проследете вашата реализация. Измерете вашия уеб трафик, за да видите броя на потребителите, които са заинтригувани от вашето съдържание в LinkedIn и посещават вашия уебсайт.

 

Свържете се с нас, ако имате нужда от стратегическа LinkedIn бизнес страница!

Препоръчваме още:

3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва 3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва Прочети повече
Топ 8 SEO практики през 2021 година Топ 8 SEO практики през 2021 година Прочети повече
9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти 9 стъпки за справяне с трудни и ядосани клиенти Прочети повече
нагоре