6 въпроса, които да си зададете, за да достигнете онлайн до идеалните клиенти

   Идентифицирането на вашия модел клиент и къде да го намерите е решаващ фактор в дигиталната реклама. Започнете с полуфиктивно представяне на вашия идеални клиенти въз основа на данни и вашето разбиране за техните мотивации и предизвикателства - персона на купувача. Това ще ви помогне да предадете правилното съобщение на точния човек в точното време.

Ето седем въпроса, с които ще си помогнете успешно да достигнете до потенциални клиенти с помощта на дигитален реклама.

  1. Какво е намерението ви? Когато използвате Google, рекламите трябва да съдържат ефективни ключови думи, за да привлекат повече трафик към вашия уебсайт.

  2. Кои са потенциалните ви клиенти? Потребителите ви предпочитат ли Instagram, Facebook или друга социална мрежа? Най-добрият избор за цифрови реклами е Facebook, като се насочва към потребители, които имат подобни интереси, предпочитания и професии като вашия идеален клиент.

  3. Къде е се намират те? Проследявайте вашите потенциални клиенти и определяйте местоположението им, като използвате тактиките на геотаргетинг и геозониране.

  4. Какво казват те? Какво пишат потенциалните ви клиенти в социалните мрежи? По какъв начин се изразяват? Каква е тяхната комуникация?

  5. Какво гледат? - YouTube ви позволява да избирате кога да показвате рекламата си - в началото на видеоклип (преди пускане), в средата или като дисплейна реклама. С 49 милиарда потребители средностатистическият човек прекарва четиридесет минути в гледане на съдържание в YouTube всеки ден .

  6. Къде са сърфирали? Тайното оръжие за ремаркетинг е да гарантирате, че веднага проследявате потребителя с бисквитки, след като той посети вашия сайт. След като вашият потенциален клиент напусне сайта, рекламата ви се появява на други сайтове, привличайки потенциалната ви перспектива да посети отново вашия сайт.

Достигането до вашите идеални клиенти с помощта на дигитална реклама е толкова просто, колкото:

  • Прецизиране на персонала на вашата целева аудитория и техните платформи;

  • Оценка на търсенето на вашия продукт или услуга;

  • Създаване на атрактивно предложение и адаптиране към избраната платформа;

  • Тестване и фина настройка на вашата дигитална маркетингова стратегия;

Свържете се с нас, ако ви е необходима още информация!

Препоръчваме още:

5 етапа на фуния за продажби 5 етапа на фуния за продажби Прочети повече
7 LinkedIn маркетингови стратегии, които можете да приложите през 2021 година 7 LinkedIn маркетингови стратегии, които можете да приложите през 2021 година Прочети повече
5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година 5 типа доказано цифрово съдържание, което ще увеличи приходите ви през 2021 година Прочети повече
нагоре