5-те елемента на успешните дигитални реклами

   Когато мислите за основите на дигиталния маркетинг, кое е първото нещо, което се появява в главата ви?

Дали това са социални медии, PPC, копирайтинг или SEO? Може би всички тези? Истината е, че маркетингът има много слоеве и включва всички тези елементи, както и допълнителни.

Рекламата например е един от най-големите клонове на маркетинга.

Ако искате да пуснете успешна реклама, трябва да имате предвид различни елементи. Три от тях обаче са най-важните. Нека да разберем повече за тях!

Всяка стратегия и практика, които изпълнявате за популяризиране на вашия продукт или услуга, са това, което се нарича маркетинг. Има няколко елемента, които правят добрата рекламна кампания. Преди да говорим за тях обаче, си струва да научите повече за вашата целева аудитория и по-конкретно за пътуването на купувача.

Според пътуването на купувача има три етапа, през които преминава всеки потребител:

  • Информираност

  • Съображение

  • Решение

Вашата цел е да ги убедите да купят вашия продукт или услуга. Следователно трябва да изградите информираността на вашата марка, да създадете атрактивно, забележително предложение и да проведете успешна кампания. Това може да стане по различни начини, в зависимост от целта ви. Помните ли елементите на маркетинга, които накратко споменахме във въведението? Време е да ги разгледаме.

  • Маркетинг в социалните медии

Нека започнем със социалните медии, тъй като тяхната роля в маркетинга непрекъснато нараства. Според eMarketer до 2021 г. 70,7% от хората ще използват интернет всеки ден и ще има 2,95 милиарда потребители на социални медии. Това е твърде голямо число, за да се игнорира.

За да повишите осведомеността на вашата марка, трябва да се съсредоточите върху няколко сайта в социалните медии, като Instagram, Pinterest, Twitter и LinkedIn. Изборът на платформи зависи, разбира се, от профила на вашата компания и целевата аудитория.

Публикувайки качествено съдържание, провеждайки кампании и ангажирайки различни възможни клиенти, ще бъдете забелязани в дигиталния свят. Останете активни и наблюдавайте промяната.

  • Имейл маркетинг

Знаете ли колко е важно за вашата компания да разполагате с обширна база данни, пълна с лоялни клиенти, до които можете да се свържете редовно?

По-голямата част от хората проверяват пощенските си кутии всеки ден. Сегментирайте вашата база данни, така че да можете да насочвате клиентите си по-ефективно. Използвайте автоматизирани услуги за електронна поща, за да сте сигурни, че абонатите ви получават редовно бюлетини. По този начин ще спестите време (и пари). В резултат на това можете да очаквате по-добър процент на конверсия.

  • Маркетинг на съдържание

Може би вече сте признали важността на съдържанието, което публикувате на уебсайта си, но знаете ли как да го направите още по-добро и да привлечете повече клиенти? Трябва да се съсредоточите върху няколко други елемента, които ще привлекат читателите и ще се превърнат в потенциални клиенти.

Вашето писане трябва да е уместно, но не публикувайте само на вашия уебсайт. Напишете публикации за гости с връзки към вашия уебсайт. Или може би дори да създадете електронна книга или казус? Колкото повече правите, толкова по-добри резултати можете да очаквате.

  • SEM & SEO

Маркетингът се фокусира върху търсачки, като Google или Bing. Два ключови елемента на SEM са SEO и платформи за платено търсене. Може да поискате да наемете опитна маркетингова агенция, която да ви помогне с този тип маркетинг, тъй като изисква много знания и анализ.

Твърди се, че 93% от онлайн купуването започват с търсачките. Подобряването на ранга ви, тоест видимостта ви онлайн може да ви помогне да достигнете до повече клиенти. Експерти от Miromind споделят, че стратегиите за SEO са нещо, в което може да искате да положите усилията си, тъй като те лесно се превръщат в по-добър ранг. Това също отнема време, така че бъдете търпеливи и не очаквайте резултати за една нощ.

  • PPC

С други думи, маркетингът с плащане на клик е стратегия за създаване на реклама и плащане само когато някой кликне върху нея. Можете също да платите за реализации, импресии или предприети действия. PPC ви помага да достигнете до повече потенциални клиенти, тъй като те обикновено са съобразени с определена група хора въз основа на техните модели на поведение.

Двете най-често срещани PPC рекламни платформи за търсене са Google AdWords и Bing Ads. Когато потребителите търсят конкретна ключова фраза, виждането на вашата реклама може да ги накара да кликнат върху нея и да бъдат насочени към вашия уебсайт. По този начин ще подобрите видимостта на страницата си и ще повишите осведомеността за марката. Доста готино за толкова малки усилия, нали?

 

Добрата маркетингова стратегия е от полза за вашия бизнес. Тя ви помага да се свържете с потенциални клиенти, да увеличите познаваемостта на вашата марка и да достигнете до повече потребители на интернет, които се надяваме да се превърнат в лоялни. Най-важното обаче е, че стратегията ще се превърне в по-голяма продажба. Ето списък с предимства на дигиталния маркетинг пред традиционния маркетинг:

  • видимост и покритие

  • бързи резултати

  • ниска цена

  • ефикасност

  • лесно се измерва

  • пестене на време

  • двупосочна комуникация

Дигиталният маркетинг е най-добрият начин да помогнете на вашия бизнес да расте. Той ще бъде насочен към онези клиенти, които се нуждаят да им предоставят вашия продукт и услуга в точното време. Голямо разнообразие от тактики и канали ви позволява да приспособите стратегията си и да се възползвате максимално от нея.

 

Свържете се с нас, ако искате да засилим бизнеса ви с изброените рекламни подходи!

Препоръчваме още:

Какво представляват токените за сигурност (STO)? Какво представляват токените за сигурност (STO)? Прочети повече
Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Прочети повече
5 неща, които да запомните, докато разработвате приложения за Android ! 5 неща, които да запомните, докато разработвате приложения за Android ! Прочети повече
нагоре