Световната столица на Wi-Fi е...
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Франция e Wi-Fi столицата на света, засега. 47,7 млн. ще достигне броят на публичните Wi-Fi точки по целия свят до края на настоящата година, като Франция води тази насока. По данни на проучване, следващи в класацията са САЩ и Великобритания.
Според компанията, през следващите 4 г. Wi-Fi точките ще достигнат 340 млн. бр. – по близо една за всеки 20 души през 2018-та. В момента съотношението е 1:150.
Днес във Франция са разположени най-много точки за достъп, като през 2018 г. страната ще отстъпи лидерската си позиция на САЩ и Китай, твърдят още анализаторите. При континентите в момента Европа води по този показател, но след няколко години ще бъде изпреварена от Азия.
Повечето устройства в момента могата да предават безжично данни само през Wi-Fi. Въпреки че на пазара се появяват все повече 4G смартфони, 78% от трафика продължава да минава през този стандарт. Именно това е мрежата, която предпочитат потребителите и до няколко години те ще имат на разположение алтернатива, изградена от милиони точки за достъп.
Според изследване, до 2018 г. Wi-Fi достъп ще има в 60% от самолетите и 11% от влаковете. В момента тези цифри са съответно 16% и 3%.
Препоръчваме още:
Каква е разликата между UX и UI дизайн?
18.11.2014 от StudioWEB.BG
UX (потребителско изживяване) и UI (потребителски интерфейс) са два термина, които често се използват взаимозаменяемо. Но това е често срещана грешка, тъй като всеки означава много различ...
Прочети повече
Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Това е история, която чуваме непрекъснато: Искате да видите резултатите от местния си маркетинг за търсене, затова търсите в Google своя бизнес, но нищо не излиза. Или сте работили усилен...
Прочети повече
Каква е разликата между уеб приложения и мобилни приложения?
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Докато уеб приложенията и мобилните приложения споделят прилики по отношение на функционалността, има някои ключови разлики между двете, които си струва да се отбележат. Разбирането на те...
Прочети повече