Световната столица на Wi-Fi е...
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Франция e Wi-Fi столицата на света, засега. 47,7 млн. ще достигне броят на публичните Wi-Fi точки по целия свят до края на настоящата година, като Франция води тази насока. По данни на проучване, следващи в класацията са САЩ и Великобритания.
Според компанията, през следващите 4 г. Wi-Fi точките ще достигнат 340 млн. бр. – по близо една за всеки 20 души през 2018-та. В момента съотношението е 1:150.
Днес във Франция са разположени най-много точки за достъп, като през 2018 г. страната ще отстъпи лидерската си позиция на САЩ и Китай, твърдят още анализаторите. При континентите в момента Европа води по този показател, но след няколко години ще бъде изпреварена от Азия.
Повечето устройства в момента могата да предават безжично данни само през Wi-Fi. Въпреки че на пазара се появяват все повече 4G смартфони, 78% от трафика продължава да минава през този стандарт. Именно това е мрежата, която предпочитат потребителите и до няколко години те ще имат на разположение алтернатива, изградена от милиони точки за достъп.
Според изследване, до 2018 г. Wi-Fi достъп ще има в 60% от самолетите и 11% от влаковете. В момента тези цифри са съответно 16% и 3%.
Препоръчваме още:
Как да засилите взаимоотношенията си с вашата маркетингова агенция?
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Здравословни ли са отношенията ви с вашата маркетингова агенция, колкото биха могли да бъдат? Както всяка връзка, партньорството между даден бизнес и неговата маркетингова компания трябва...
Прочети повече
3 съвета за засилване на дигиталния Ви маркетинг през 2021 г.
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Докато 2020 г. не беше страхотна от повечето гледни точки, това беше банерна година за дигиталния маркетинг. Докато потребителите се прегръщаха у дома, те прекарваха повече време и пари онлайн.Не очак...
Прочети повече
Безплатни премиум инструменти, които да използвате по време на COVID-19
18.11.2014 от StudioWEB.BG
Много бизнес специалисти и компании се справят с въздействието на COVID-19. Както собствениците на фирми, така и служителите търсят нови и виртуални начини за комуникация, сътрудничество ...
Прочети повече