Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook

Рекламните клипчета в мрежата за видеосподеляне YouTube са по-ефективни и оказват по-голямо влияние върху потребителите, за разлика от платените реклами във социалната мрежа Facebook, това показват проучвания на Convertro и AOL Platforms. Според тях, платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати, отколкото самото органично съдържание. Така, в една от най-използваните социални мрежи Facebook, ръстът на потребителите, които реагират на платените реклами е около 0.1%. За разлика от това обаче в Twitter шансът да обърнат внимание на една такава реклама е два-пъти по-вероятен. Въпреки това, малцина са хората, които вземат решение за покупка. Според проучването това са едва 10% от потребителите. Останалите, достигат до средата на „пътя на покупката”, който не е никак кратък.

Препоръчваме още:

Четири съвета, при стартиране на нова марка Четири съвета, при стартиране на нова марка Прочети повече
КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 2) КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 2) Прочети повече
Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Централизирана или децентрализирана система? И какво е блокчейн технологията. Прочети повече
нагоре