Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Рекламните клипчета в мрежата за видеосподеляне
YouTube са по-ефективни и оказват по-голямо влияние върху потребителите, за разлика от платените реклами във социалната мрежа Facebook, това показват проучвания на Convertro и AOL Platforms.
Според тях,
платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати, отколкото самото органично съдържание.
Така, в една от най-използваните социални мрежи Facebook, ръстът на потребителите, които реагират на платените реклами е около 0.1%. За разлика от това обаче в Twitter шансът да обърнат внимание на една такава реклама е два-пъти по-вероятен.
Въпреки това, малцина са хората, които вземат решение за покупка. Според проучването това са едва 10% от потребителите. Останалите, достигат до средата на „пътя на покупката”, който не е никак кратък.
Препоръчваме още:
Какво е социално пазаруване?
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Повечето марки за електронна търговия са изградили известно присъствие в социалните медии, но само няколко насърчават клиентите да пазаруват директно от своите акаунти в социалните медии. Други все ощ...
Прочети повече
7 предимства на AI в електронната търговия
29.09.2014 от StudioWEB.BG
AI е технология, която помага на предприемачите да разработят интегриран продукт с възможност за вземане на решения и способност за учене, подобрявайки бизнес ефективността и рентабилност...
Прочети повече
Как да си направим биткойн хартиен портфейл
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Ако сте научили за начините за съхранение на биткойни, вероятно сте чували за портфейла за биткойни. Тъй като това е много сигурен начин да съхранявате скривалището си, сигурно се чудите ...
Прочети повече