Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Рекламните клипчета в мрежата за видеосподеляне
YouTube са по-ефективни и оказват по-голямо влияние върху потребителите, за разлика от платените реклами във социалната мрежа Facebook, това показват проучвания на Convertro и AOL Platforms.
Според тях,
платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати, отколкото самото органично съдържание.
Така, в една от най-използваните социални мрежи Facebook, ръстът на потребителите, които реагират на платените реклами е около 0.1%. За разлика от това обаче в Twitter шансът да обърнат внимание на една такава реклама е два-пъти по-вероятен.
Въпреки това, малцина са хората, които вземат решение за покупка. Според проучването това са едва 10% от потребителите. Останалите, достигат до средата на „пътя на покупката”, който не е никак кратък.
Препоръчваме още:
5-те полезни и безплатни инструмента за социални медии
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Има множество фантастични безплатни инструменти за социални медии, които можете да използвате, за да научите всичко за различни области на маркетинга в социалните медии, като планиране, п...
Прочети повече
Как онлайн да привлечете потенциални клиенти
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Потенциалните клиенти са физически лица или организации, които се интересуват от това, което продавате. Интересът се изразява чрез споделяне на информация за контакт, като имейл имейл, т...
Прочети повече
Топ 5 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от подкаст
29.09.2014 от StudioWEB.BG
Нека поговорим за подкасти. Трудно е да се игнорира растежът, който подкастингът е отбелязал през последните няколко години и ако попитате нас, е време да помислите за стойността на пуск...
Прочети повече