Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook - Изработка на сайт, мобилно приложение, онлайн магазин от СтудиоУЕБ.БГ

Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook

Рекламните клипчета в мрежата за видеосподеляне YouTube са по-ефективни и оказват по-голямо влияние върху потребителите, за разлика от платените реклами във социалната мрежа Facebook, това показват проучвания на Convertro и AOL Platforms. Според тях, платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати, отколкото самото органично съдържание. Така, в една от най-използваните социални мрежи Facebook, ръстът на потребителите, които реагират на платените реклами е около 0.1%. За разлика от това обаче в Twitter шансът да обърнат внимание на една такава реклама е два-пъти по-вероятен. Въпреки това, малцина са хората, които вземат решение за покупка. Според проучването това са едва 10% от потребителите. Останалите, достигат до средата на „пътя на покупката”, който не е никак кратък.

Препоръчваме още:

TAITRONICS 2017 - Изложението на интерактивни AIoT Smart приложения с участието на СОФТУЕР ЕООД TAITRONICS 2017 - Изложението на интерактивни AIoT Smart приложения с участието на СОФТУЕР ЕООД Прочети повече
Четири съвета, при стартиране на нова марка Четири съвета, при стартиране на нова марка Прочети повече
Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Прочети повече
нагоре