Разкриха тънкостите на SEO оптимизацията пред младежи

Създаване на фирмен сайт с минимален бюджет и 10 стъпки за безупречна онлайн репутация бяха сред другите теми на семинара. Над 40 младежи усвоиха тъкнкостите на дигиталния маркетинг по време на обучението организирано от МИКЦ „Гласът на младите” в Бургас. Как да направиш фирмен уебсайт с минимален бюджет, що е то SEO оптимизация и 10 стъпки за безупречна онлайн репутацията бяха част темите, по които маркетинговият специалист Петко Георгиев говори пред аудиторията. Георгиев уточни още, че изборът на името на уебсайта и популяризирането му в обществото са най-важните моменти в изграждането на фирмената онлайн репутация. „Създавайте уникални текстове, не копирайте другите и не забравяйте, че винаги една отлична маркетингова кампания може да донесе много повече връзки и трафик отколкото всичко останало” посъветва експертът. Чрез семинара младежите се запознаха с това какви ключови думи трябва да съдържа един сайт, за да бъде класиран на по-горни позиции от търсачките и това колко е важно в него да има правилно наименовани изображения, видеофайлове и гугъл карти. Семинарът беше част от проекта МИКЦ-Бургас „Гласът на младите” към Сдружение „Младежки Глас” по Националната програма за младежта към НЦЕПИ, със съдействието на StudioWeb.BG и клуб „Маркетинг и ПР”.

Препоръчваме още:

Eфективно писане - важно ли е то в стратегията ви за уеб дизайн? Eфективно писане - важно ли е то в стратегията ви за уеб дизайн? Прочети повече
Четири съвета, при стартиране на нова марка Четири съвета, при стартиране на нова марка Прочети повече
КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 1) КАК ДА ИЗБЕРЕМ ПРОИЗВОДСТВЕН ERP СОФТУЕР (ЧАСТ 1) Прочети повече
нагоре