Разкриха тънкостите на SEO оптимизацията пред младежи

Създаване на фирмен сайт с минимален бюджет и 10 стъпки за безупречна онлайн репутация бяха сред другите теми на семинара. Над 40 младежи усвоиха тъкнкостите на дигиталния маркетинг по време на обучението организирано от МИКЦ „Гласът на младите” в Бургас. Как да направиш фирмен уебсайт с минимален бюджет, що е то SEO оптимизация и 10 стъпки за безупречна онлайн репутацията бяха част темите, по които маркетинговият специалист Петко Георгиев говори пред аудиторията. Георгиев уточни още, че изборът на името на уебсайта и популяризирането му в обществото са най-важните моменти в изграждането на фирмената онлайн репутация. „Създавайте уникални текстове, не копирайте другите и не забравяйте, че винаги една отлична маркетингова кампания може да донесе много повече връзки и трафик отколкото всичко останало” посъветва експертът. Чрез семинара младежите се запознаха с това какви ключови думи трябва да съдържа един сайт, за да бъде класиран на по-горни позиции от търсачките и това колко е важно в него да има правилно наименовани изображения, видеофайлове и гугъл карти. Семинарът беше част от проекта МИКЦ-Бургас „Гласът на младите” към Сдружение „Младежки Глас” по Националната програма за младежта към НЦЕПИ, със съдействието на StudioWeb.BG и клуб „Маркетинг и ПР”.

Препоръчваме още:

Защо и как да използвате дигитален маркетинг по време на COVID 19? Защо и как да използвате дигитален маркетинг по време на COVID 19? Прочети повече
3 вида връзки, които ще повишат класирането на вашия сайт в търсачките 3 вида връзки, които ще повишат класирането на вашия сайт в търсачките Прочети повече
Знаят ли рекламодателите приложенията, които използвате на вашия Android телефон? Знаят ли рекламодателите приложенията, които използвате на вашия Android телефон? Прочети повече
нагоре