Примери за некоректна SEO оптимизация
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Потърсете из интернет и ще видите много и разнообразни съвети за SEO оптимизация, но някои от тях може да ви донесат повече вреда, откокото полза.
Когато интернет търсачките са били в началото на развитието си, пресметливи уеб дизайнери са намирали много (откровено казано подли) начини да ги заблудят и да класират страниците си като много значими без съдържанието им да е нещо кой знае какво.
Подобни практики се наричат "black hat SEO" и е твърде препоръчително да ги избягвате. Ето някои от "черните СЕО" само с пожелание да не прибягвате до тях - както по морални причини, така и заради неизбежното наказание, което следва от страна на търсачките:
- пренасочване на търсачките към едни, а хората потребители - към други страници (URL cloaking);
- слагане на хипервръзки с размер един пиксел (невидими за хората, но напълно валидни за търсачките);
- записване на могобройни, често използвани от потребителите ключови думи, нямащи обаче нищо общо с реалното съдържание на страниците.
- като подобрение на горната техника - използване на скрит текст или на бял текст на бял фон - отново невидим за хората, но забелязван от търсачките. Целта е да се увеличи гъстотата на ключови думи, без при това страницата да изглежда безобразно за посетителите хора.
- използването на реципрочни хипервръзки с link farms;
Тези практики целят експлоатиране на някои от механизимите, използвани от търсачките при определяне значимостта на една страница като напр. честота на ключовите думи и брой на входящите хипервръзки.
Имайте предвид, че търсачките (особено Google) вече имат разбработени механизми за справяне с "black hat SEO" и всеки, решил да се възползва от тях, рискува да попадне в черния списък и сайта му да изпадне изобщо от списъка на търсачките.
Сметката е проста - в Google работят хиляди от най-добрите инженери на планетата - каква е вероятността да бъдат надхитрени? И дори някой "black hat SEO" трик да успее, почти със сигурност не след дълго ще бъде намерен начин да му се противостои. Всеки успех в популяризирането на сайта, основан на "black hat SEO" е само временен и лесно може да се превърне в провал.
Единствено придържането към добрите практики на SEO оптимизирането гарантират трайни резултати за добро класиране на сайта Ви.
SEO оптимизирането не е статичен процес - работата на търсачките често се променя и това изисква съответна адаптация към новите условия. Един много добър сайт, посветен на най-новите тенденции в SEO оптимизирането е http://searchenginewatch.com/.
След всичко изписано до тук за SEO оптимизирането, интересно и полезно съдържание на страниците си остава най-добрата инвестиция, която можете да направите за развитието на сайта си. Дори и да не използвате всички трикове от SEO оптимизацията, ако сте направили нещо стойностно, то рано или късно ще бъде оценено. Все пак, нали точно това очакваме при търсене в Google - на първа страница да бъдат най-добрите страници. Пожелавам Ви Вашият сайт да получи засужено висока оценка от всички посетители - хора и търсачки!
Препоръчваме още:
Какво представлява автоматизацията в електронната търговия?
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Днес всяка индустрия е приела автоматизация под някаква форма - и електронната търговия не е изключение. Автоматизацията на електронната търговия е отговорна за опита зад някои от любимите марки...
Прочети повече
Постигане на съответствие на продукт-пазара
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Постигането на съответствие на продукт-пазара е от съществено значение за успеха на всяки бизнес. Много идеи за продукти не успяват поради липса на разбиране за пазара, неспособността да се слушат кли...
Прочети повече
7 Instagram показателя, които всеки търговец трябва да измерва
21.11.2014 от StudioWEB.BG
Не е тайна, че Instagram е една от най-мощните платформи за електронна търговия. Всъщност 79% от търговците вече го използват, за да рекламират своите марки. Този процент има много смисъл - само в САЩ...
Прочети повече