Развивитието на ИТ и аутсорсинг сектора в Бургас на втората Национална аутсорсинг конференция

Днес, 10.09.2015, в град Пловдив се провежда втората Национална аутсорсинг конференция под надслов "Аутсорсинг дестинация България", организирана от Община Пловдив и "Индъстри Уоч". Конференцията беше открита от президентът Росен Плевнелиев и вицепремиерът и министър на вътрешните работи Румяна Бъчварова. Конференцията ще се състои в 3 панела, по време на които ще се изнесат актуални данни за развитието на сектора и ще се дискутира по теми като привличането на таланти извън ЕС, възможностите, които Пловдив предлага за компаниите от сектора, образованието и др. В различните сесии участие ще вземат специалисти от централната и местната власт, от браншовите организации, както и представители на компании с офиси в Пловдив и други части на България, които ще разкажат за състоянието и перспективите пред сектора. Представител на СтудиоУеб.БГ, асоцииран член на Българската аутсорсинг асоциация, е Петко Георгиев, за да разкаже за развитието на сектора и възможностите и в Бургас, където ще бъдат положени усилия за: - IT бизнес център - Регистър на IT фирмите в региона - регистър на специалностите - Потребности от специалисти - Регистър на кадровата база - Outsourcing - Outstaffing - BPO процеси - Делегация от IT фирми - Университети обмяна на опит Събитието е подкрепено от Българската агенция за инвестиции, Българската аутсорсинг асоциация, ИКТ Клъстер Пловдив, Българската асоциация на софтуерните компании и Българска асоциация по информационни технологии. По последни данни, България е една от най-предпочитаните ИТ аутсорсинг дестинации в света. Подобни събития обединяват власт и бизнес в една обща кауза - привличане на чуждестранни инвеститори и развитие на бизнес звено за работа с международни ИТ компании.

Препоръчваме още:

6 съвета как да използвате LinkedIn за вашия бизнес 6 съвета как да използвате LinkedIn за вашия бизнес Прочети повече
sdfasf sdfasf Прочети повече
Защо стратегията за дигитална реклама се нуждае от сериозно рестартиране през 2021 г. Защо стратегията за дигитална реклама се нуждае от сериозно рестартиране през 2021 г. Прочети повече
нагоре