Най-бързо растящата социална мрежа е...
02.12.2014 от StudioWEB.BG
Със своите 1,35 млрд. активни потребители месечно
Facebook продължава да бъде най-голямата социална мрежа в света, но когато става дума за привличането на нови потребители, изглежда тя е достигнала точката на насищане.
През последните шест месеца обаче активните потребители на
Tumblr са се увеличили със 120%, докато тези на Facebook – едва с 2 на сто, сочат данни на Global Web Index.
По общ ръст на броя потребители на челно място застава
Pinterest с 57%, докато
Facebook остава назад в класацията с 6%.
Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube и дори
Google + отбелязват по-бърз растеж от
Facebook.
Най-популярното мобилно приложение обаче остава
Facebook, а
Snapchat е най-бързо развиващото се със своите 56% ръст. Въпреки това то е следвано плътно от
Facebook Messenger и
Instagram. Това е знак как мобилните приложения на
Facebook продължават да бъдат основен двигател на растежа на компанията, но и начин за стимулиране на развитието чрез отделянето на личните съобщения от главното приложение на социалната мрежа.
Според статистика по-рано тази година,
Instagram се оказа първа, тъй като се радваше на най-бърз растеж. В момента тя се нарежда на трето място, както по общ брой потребители, така и по брой активни потребители.
От своя страна
Facebook се опитва да заложи повече на по-малки приложения, за да запази темпа на растеж, на фона на тенденцията за спад, която се забелязва в основното ѝ приложение.
Сред тези, които има акаунти във
Facebook, всеки втори твърди, че активно използва социалната мрежа всеки месец.
Facebook и
Twitter в момента изкарват повече от мобилни реклами, отколкото от такива за настолни компютри. Мобилните устройства са водещи в това отношение, когато става дума за социални мрежи. Но като цяло те не са надминали използването на настолни компютри и лаптопи.
Въпреки че използването на големи екрани става все по-рядко, всеки шест от десетима потребители все още използват
Facebook през настолен компютър. Четирима на всеки десет души влизат в социалната мрежа през мобилни устройства. Колкото по-млади са потребителите, толкова по-предпочитани сред тях са мобилните устройства. Във възрастовата група на 16 до 34-годишните, над 50% от потребителите използват социалните мрежи през мобилни устройства.
Въпреки че
Tumblr и
Pinterest имат най-голям ръст на броя потребители, те не са толкова често използвани, колкото
Facebook, разкрива проучването.
Каква е разликата между уеб приложения и мобилни приложения?
02.12.2014 от StudioWEB.BG
Докато уеб приложенията и мобилните приложения споделят прилики по отношение на функционалността, има някои ключови разлики между двете, които си струва да се отбележат. Разбирането на те...
Прочети повече
Предимства и недотатъци на криптовалутите
02.12.2014 от StudioWEB.BG
В резултат на нарастващото темпо на технологичното развитие цифровите валути бързо се налагат на световния пазар. Тъй като е носител на знамето, криптовалутата е предмет на разговори и се...
Прочети повече
Какво представлява организационната гъвкавост?
02.12.2014 от StudioWEB.BG
На пръв поглед „организационна гъвкавост“ може да изглежда като модна дума, която всъщност не означава нищо. В действителност това е най- важната характеристика, която един би...
Прочети повече