Не правете СПАМ, правете Имейл Маркетинг
Една голяма част от интернет потребителите проверяват електронната си поща всеки ден. Имейл маркетингът се утвърди като едно от най-евтините и ефективни средства за реклама чрез интернет. Това е форма на директен маркетинг, при него електронната поща се използва като средство за изпращане на търговски съобщения до дадена аудитория. Към тези електронни писма могат да се прикрепят файлове с активни препратки, изображения и мултимедия. Всеки изпратен имейл до потенциален клиент, доброволно заявил желанието си да получава сведения по имейл за избрани от него продукти с рекламна цел може да бъде считан за имейл маркетинг.Чрез него Вие лесно можете да комуникирате с Вашите клиенти и да затвърждавате доверието им към себе си, изпращайки им промоции, бюлетини, проучвания, информиране за новости и други. Чрез тези търговски съобщения обявени чрез имейл към добре подбрана група от потребители предизвикват моментална реакция: покупки (особено онлайн) , запитвания, регистрации. Имейл маркетинга напомня за Вас и насочва хората към сайта Ви.
А какво представлява спама?
Под понятието спам или тaка наречената „Нежелана поща“ в Интернет се разбира изпращането чрез електронна поща на търговски съобщения до хора, които не желаят това. Спамът не е просто досаден, в днешно време той се използва и за измами и престъпления.
В никакъв случаи имейл маркетинга не означава изпращане на спам. Защото изпращането на спам унищожава уникалното предимство на Интернет – контактуването с активни, заинтересувани и търсещи потребители като изпраща нежелани писма нарушаващи тяхното демократично право на избор и правото на лична свобода.
Разликата между спама и имейл маркетинга е, че при имейл маркетинга хората получават писма, свързани с тяхната професионална дейност или интереси, които са заявили, че имат.
Запомнете, изпращането на спам няма да донесе печалби за компанията ви дори обратно – изграждайки лош имидж на компанията и продуктите й в съзнанието на потребителите, спам практиката гарантирано ще намали вашите печалби.Докато имейл маркетинг, който е направен добре, може да засили положителните взаимодействия на клиентите Ви с Вашия бизнес.