България се нарежда на второ място в света по потребление на Google търсачката
15.09.2014 от StudioWEB.BG
България се нарежда на челното второ място в световна класация, която показва потреблението на Google търсачката, според изследване gemiusTraffic. С цели 97,4%, българите са сред потребителите, които на-често използват услугите на световната търсачка.
На първо място се нарежда Унгария с потребление над 97%, а най-голямо изключение правят руско-говорящите страни, водени от Русия ( 29,5%), Украйна (57,1%) и Молдова (74,4%).
Основна причина за ниските им проценти е местната руска търсачка Yandex, чието потребление в бившия Съветски съюз минава 67%.
Google е лидер на повечето пазари. Над 90% от сайтовете са посетени именно чрез търсачката му.
Според изследването, класацията е направена въз основа на осреднения процентен дял на посещаемостта на към съответните уеб сайтове по държави.
Google търсачката получава по няколкостотин милиона заявки всеки ден чрез различните си услуги.
Въпреки че търсачката придобива своята известност през не далечната 2001 година, в момента търсачката печели по близо 17 млрд. долара, каквато е сумата за първото тримесечие на 2014г. Това е с 22% повече от миналогодишните приходи.
Препоръчваме още:
Проверка дали акаунтът ви в AdWords работи гладко
15.09.2014 от StudioWEB.BG
По-голямата видимост онлайн увеличава продажбите, а Google AdWords е ефективен инструмент за подобряването в дигиталния пейзаж. Неговите настройки и опции може да са объркващи и да се до...
Прочети повече
5 съвета за успешен копирайтинг
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Копирайтингът е чудесен вариант за кариера, защото е умение с високи доходи и предлага множество възможности за работа от всяка част на света. В резултат на това копирайтингът е много тър...
Прочети повече
Как да хуманизирате своя маркетинг
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Хей, как върви маркетингът ти?
Срещате ли се като безличен субект, изтласкващ промоционални съобщения в празнотата? Звучиш ли като робот?
Има ли човешки елемент във вашия дигитален ...
Прочети повече