България се нарежда на второ място в света по потребление на Google търсачката
15.09.2014 от StudioWEB.BG
България се нарежда на челното второ място в световна класация, която показва потреблението на Google търсачката, според изследване gemiusTraffic. С цели 97,4%, българите са сред потребителите, които на-често използват услугите на световната търсачка.
На първо място се нарежда Унгария с потребление над 97%, а най-голямо изключение правят руско-говорящите страни, водени от Русия ( 29,5%), Украйна (57,1%) и Молдова (74,4%).
Основна причина за ниските им проценти е местната руска търсачка Yandex, чието потребление в бившия Съветски съюз минава 67%.
Google е лидер на повечето пазари. Над 90% от сайтовете са посетени именно чрез търсачката му.
Според изследването, класацията е направена въз основа на осреднения процентен дял на посещаемостта на към съответните уеб сайтове по държави.
Google търсачката получава по няколкостотин милиона заявки всеки ден чрез различните си услуги.
Въпреки че търсачката придобива своята известност през не далечната 2001 година, в момента търсачката печели по близо 17 млрд. долара, каквато е сумата за първото тримесечие на 2014г. Това е с 22% повече от миналогодишните приходи.
Препоръчваме още:
Кратките видео съдържания - нов тренд в маркетинга
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Кратките видео съдържания са популярен тренд в света на маркетинга. Те привличат аудиториите и подтикват към вирусност. Трите основни платформи за кратки видео съдържания са TikTok, Instagram Reels и ...
Прочети повече
Каква е разликата между DeFi и CeFi
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Криптовалутите представиха на света модел на децентрализирана финансова система, чрез блокчейн технология. Докато криптовалутите служат, както на заменяема валута, така и на търгуем актив...
Прочети повече
Ефективни начина, с които ще намалите степента на отпадане
15.09.2014 от StudioWEB.BG
Вашата степен на отпадане е по-висока, отколкото бихте искали. Като марка за електронна търговия знаете, че високата степен на отпадане може да означава загубени възможности за ангажиране на клиенти и...
Прочети повече