България остава в ТОП 20 по качество на интернет
20.10.2014 от StudioWEB.BG
България остава в
ТОП 20 на Net Index Explorer по качество и бързина на интернет, макар и да остава по-назад в класацията. Водещи страни в света по бързина и достъпност на нет са Хонгконг, Сингапур и северната ни съседка Румъния. България заема 20-та позиция.
Средната скорост за сваляне у нас е 33,5 Mbps на цена $0,47. Австрия и Германия плащат над $3 за по-ниска скорост от 24 Mbps. От Сдружението за електронни комуникации (СЕК) коментират, че това е така, заради високата конкурентност у нас. Българският интернет пазар е много конкурентен и от това почелят потребителите.
Регионалните доставчици у нас играят ключова роля и за скоростта, и за по-достъпните цени. В
ТОП 10 на доставчиците у нас всички места са заемани именно от регионални оператори.
Благодарение на тях, разликата между големи и малки населени места бива преодолявана.
Освен бързите скорости и приемливи цени, бг нетът има и други предимства, за разлика от Централна и Западна Европа, например. Заради големия брой регионални интернет доставчици, сключването на договори у нас става благодарение на гъвкави условия за прекратяване.
В България оперират над 600 регионални доставчици. Те държат близо 50% от абонатите на интернет пазара в страната.
Препоръчваме още:
Как да отговорим на отрицателни онлайн отзиви
20.10.2014 от StudioWEB.BG
Знаете ли, че 97% от хората гледат онлайн отзиви, преди да обмислят бизнес, а 35% от хората са оставили отрицателен отзив?
Клиентите оставят отрицателни отзиви по много причини, от жел...
Прочети повече
Каква е разликата между UX и UI дизайн?
20.10.2014 от StudioWEB.BG
UX (потребителско изживяване) и UI (потребителски интерфейс) са два термина, които често се използват взаимозаменяемо. Но това е често срещана грешка, тъй като всеки означава много различ...
Прочети повече
6-те най-добри инструмента за Twitter
20.10.2014 от StudioWEB.BG
Twitter има 67 милиона активни потребители месечно. Тези хора са разположени по целия свят, което е чудесно, ако искате глобална аудитория. Разработването на стратегия, която се върти око...
Прочети повече