YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран трафик

YouTube, Google+ и LinkedIn са източници на най-ангажиран референтен трафик от социални медии към уебсайтове се твърди в скорошна публикация на Shareholic. Компанията решила да изследва кои от основните социални мрежи (Facebook, YouTube, Google +, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Reddit, StumbleUpon) доставят най-ангажиран трафик към тяхната мрежа от 200 000 сайта със 250 + млн. уникални посетители. Изводите са направени на база 6-месечен период и касаят 3 основни показателя за измерване на ангажираността на посетителите на уебсайтовете: средна продължителност на посещението/ сесията (ave. visit duration), среден брой страници на посещение (pages per visit) и степен на отпадане (bounce rate). Според изследването YouTube e безспорният шампион с най-ниска степен на отпадане (43.19%), най-дълга продължителност на посещението (227.82 сек.) и най-голям брой посетени страници (2.99). Въпреки че според доклада Google+ и LinkedIn са източник на най-малко референтен трафик от социалните мрежи, те същевременно водят едни от най-ангажираните посетители, което е важен резултат за рекламодателите. Google+ и LinkedIn имат сходни показатели като брой страници на посещение (съответно 2.45 и 2.23) и степен на отпадане (респективно 50.63% и 51.28%), но се различават по индикатора средно време прекарано на сайта. Посетителите идващи от Google + прекарват средно по 3:08 минути на сайтовете, докато тези от LinkedIn – 2:13 минути . Twitter и Facebook водят почти еднакво ангажиран трафик към сайтовете според изследването. И двата сайта имат еднаква степен на отпадане (56,35%). Все пак, посетителите от Twitter се задълбочават малко повече в съдържанието (2,15 страници на посещение), докато потребителите на Facebook са склонни да прекарат малко повече време на сайтовете – 2:07 мин. спрямо 2:03 мин.

Препоръчваме още:

Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка? Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка?
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Magento 1 срещу Magento 2 : Подобрения Magento 1 срещу Magento 2 : Подобрения
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
България в топ 10 по потребители, пазаруващи онлайн България в топ 10 по потребители, пазаруващи онлайн
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
нагоре