Как да печелим от безплатно приложение?

Може да ви се струва нереално, но много от най-печелившите приложения са безплатни. Над 98% от Google Play приходите идва от безплатни приложения, но това не означава, че не могат да се правят пари от тях.

Безплатните приложения попадат в няколко категории:

  • Направени като рекламни елементи от дружество, от което можете да си купите друг техен продукт (и) за в бъдеще. Някои компании създават много безплатни приложения и за изграждане на доверие. След време създават и някои платени приложения, тогава голяма част от потребителите ще бъдат склонни да купят платените приложения. Не съществува пряко икономическо намерение за финансова печалба, защото развиването и поддържката на такъв тип приложение се считат за разход;

         

  • Приложението е безплатно, но някои определени елементи трябва да се заплатят веднъж или периодично. Безплатната версия включва допълнителни, незадължителни, платени функции. Те са често срещани в игрови приложения, където потребителите са насърчавани да купуват нови нива, съоръжения и елементи. Тези видове покупки насърчават повторни такива, защото са консуматив, като например закупуване на допълнителни животи.  5,2% от потребителите правят покупка в приложението. Прогнозата за 2017 г. е, че този тип покупки ще изпреварят платените изтегляния, заставайки на първо място. Безплатни приложения, които имат платен компонент за осигуряване на достъп до допълнителна функция или съвкупност от функции са посочени като "Freemium." Един от вариантите тук е да предлагате безплатна версия на приложението си с намалени функции или дори да позволите на потребителите да изпробват определена функция първоначално безплатно, а след това да я заключите и да я направите платена.;

                                                                         

  • Приложението предлага своите услуги, без ограничения, но включва реклами, които носят печалба. 49% от Android приложенията съдържат реклами, въпреки това, процентът на приходите, генерирани от рекламите, е много по-нисък от процента на направените в тях покупки. Тази тенденция има смисъл само ако наистина имате много потребители. Рекламите са с различни размери, позиции, форма и разположения в мобилните приложения. Има рекламни мрежи, които предлагат разнообразие от модели и формати в рамките на рекламната стратегия, както и показатели, за да следите как се представят.;

          

  • Подобно на точката по-горе, приложението може да предлага услугите си, но също така и да събира база данни за клиентите и техните навици - информация, която след това се продава на търговците.

Уверете се, че сте се съсредоточи и усъвършенствали стратегията си за осигуряване на приходи за своите бизнес цели. Ако приложението ви има за цел да развива вашата съществуваща марка или бизнес, може да не искате да включите в приложението си покупки или реклами. Самото наличие на приложение може да прави пари, разширявайки пътищата на клиентите ви, за да могат да достигнат до вашия бизнес по-лесно. Тези методи могат да се комбинират, за да създават множество от потоци на приходи.

 

Препоръчваме още:

Недостатъци при избор на платформа за електронната търговия Magento Недостатъци при избор на платформа за електронната търговия Magento
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част)
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Изработка на сайт за Хотел Изработка на сайт за Хотел
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
нагоре