Facebook с нова система за реклама

Социалната мрежа Facebook разработва нова рекламна платформа. Целта на новата разработка е повишаване на ефективността на онлайн рекламата. Според американското издание Уолстрийт Джърнъл, софтуера е доработка на платформата за реклама Atlas Advertiser Suite, която Facebook закупи миналата година от Microsoft. Сред нововъведенията в системата за по-ефективно представяне на рекламата, следене на потребителските реакции и виждания. Платформата ще позволи също и по-точно оценяване на рекламата на преносими устройства, външни сайтове и мобилни приложения. Продуктът ще предостави и инструменти за придобиване на рекламни площи във Facebook и в други сайтове. Microsoft купи платформата Atlas преди няколко години за 6.3 млрд. долара, но 5 години по-късно отбеляза загуби от сделката в размер на 6.2 млрд. долара. Facebook не съобщава на каква цена е купила платформата от Microsoft. Към момента, рекламодателите във Facebook са около 1.5 милиона и компанията иска да увеличи този брой по целия свят. За година приходите ѝ от реклама в мобилни приложения скочиха с над 150% като вече достигат над 60% от общите приходи на компанията.

Препоръчваме още:

Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка? Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка? Прочети повече
Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Прочети повече
Magento 1 срещу Magento 2 : Подобрения Magento 1 срещу Magento 2 : Подобрения Прочети повече
нагоре