Рекламите в YouTube по-ефективни от тези във Facebook

Рекламните клипчета в мрежата за видеосподеляне YouTube са по-ефективни и оказват по-голямо влияние върху потребителите, за разлика от платените реклами във социалната мрежа Facebook, това показват проучвания на Convertro и AOL Platforms. Според тях, платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати, отколкото самото органично съдържание. Така, в една от най-използваните социални мрежи Facebook, ръстът на потребителите, които реагират на платените реклами е около 0.1%. За разлика от това обаче в Twitter шансът да обърнат внимание на една такава реклама е два-пъти по-вероятен. Въпреки това, малцина са хората, които вземат решение за покупка. Според проучването това са едва 10% от потребителите. Останалите, достигат до средата на „пътя на покупката”, който не е никак кратък.

Препоръчваме още:

Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка? Как да изберете подходящи цветове за вашите уеб сайт и марка?
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
БОК стартира мащабен проект за следсъстезателна адаптация на спортистите, с участието на СТУДИОУЕБ.БГ БОК стартира мащабен проект за следсъстезателна адаптация на спортистите, с участието на СТУДИОУЕБ.БГ
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес? Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес?
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
нагоре