Изграждане на онлайн репутация

Какво представлява онлайн репутацията и защо е важна тя за вас или вашата организация.

Добрата онлайн репутация е определяща както за големите така и за малките фирми. При големите фирми се цели по-голямо доверие в продуктите и името на фирмата докато при малките това е процеса, който може да им донесе много нови клиенти и също така ще ги накара да запомнят тяхното име за в бъдеще.

Именно заради това е важно да проучвате написаното за вас в мрежата, да отстранявате ненужната информация и да създавате и популяризирате вече съществуващите позитивни отзиви за Вас. Загубите за една компания от негативните мнения на потребителите могат да бъдат доста сериозни. Доста често нелоялната конкуренция “поръчва” платени коментари, целящи уронването на корпоративния авторитет. С подобни негативни конфронтации много потенциални клиенти биха могли да бъдат отблъснати и това да доведе до значителни загуби за организацията. Всеки бизнес има нужда от „положителна онлайн репутация” ако иска да бъде успешен и в мрежата. Положителните отзиви и коментари са най-добрият начин да я постигнете.  Онлайн репутация Ви носи доверие, сигурност и продажби – показатели, които пряко рефлектират върху рентабилността и ръста на приходите. От друга страна, отрицателната онлайн репутация може да доведе до намаляване на доверието у потребителите, а оттам на приходите и печалбата. Когато даден потребител започне да търси информация за определена фирма, продукт или услуга, то Вие чрез положителна онлайн репутация ще можете да създадете добра визия, като гарантирате сигурност на Вашите клиенти.

Ето какво бихте могли да направите аko се нуждаете от изграждане и менажиране на Онлайн репутация:

  • участие в блогове
  • форуми и социални мрежи
  • създаване на профили
  • публикуване на журналистически материали
  • незабавна реакция на негативни информации по ваш адрес в интернтет и др.

Препоръчваме още:

Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част) Дигитален маркетинг - основни стъпки и елементи (1-ва част)
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Какъв уеб сайт да направя или как трябва да изглежда той?  (1-ва част) Какъв уеб сайт да направя или как трябва да изглежда той? (1-ва част)
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес? Какво е Inbound маркетинг стратегия и защо е необходима за Вашия бизнес?
Notice: Use of undefined constant lang_see - assumed 'lang_see' in /home/studiowebbg/web/studioweb.bg/public_html/template/sw/post.php on line 143
lang_see
нагоре